۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۶

حسنوند تاکید کرد:

تغییر دولت نباید باعث توقف پروژه‌ها شود/ لزوم تلاش مضاعف تا آخرین روز کاری

تغییر دولت نباید باعث توقف پروژه‌ها شود/ لزوم تلاش مضاعف تا آخرین روز کاری

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: با عوض شدن دولت‌ها نباید کارها متوقف شود بلکه تا آخرین لحظه مسئولیت باید تلاش مضاعف کرد که مبادا برای مردم مشکلی پیش بیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند بعدازظهر شنبه در مراسم جشم میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) در جمع مسئولان و کارشناسان حوزه استانداری بوشهر، اراده و داشتن ایمان را موجب حل بسیاری از مشکلات و تسریع در خدمات رسانی دانست و اظهار داشت: وقتی ایمان، وحدت، اراده قوی در بین مسئولان باشد پروژه‌هایی که زمان اجرای انها دو تا سه سال طول می‌کشد ظرف کمتر از سه ماه مانند بیمارستان‌های بوشهر و برازجان، سالن مجهز کوثر، مراکز داندانپزشکی و مرکز جراحی قلب و دیگر طرح‌ها اجرا می‌شود که این نتیجه داشتن اراده و ایمان قوی است.

وی نوکری و خادم بودن برای مردم نجیب بوشهر را یک افتخار دانست و بیان کرد: آیا با داشتن نجابت و ولایت‌مداری مردم استان بوشهر ما مسئولان توانسته‌ایم خادم و نوکر خوبی برای آنان باشیم؟

استاندار بوشهر با تاکید براین نکته که باید فرهنگ سیاسی و اداری در کشور عوض شود افزود: در آستانه برگزاری انتخابات، باید با روحیه جهادی و ایثارگری در این عرصه گام برداریم ولی این به معنا نیست که کارها و فعالیت‌های دیگر که رفاه مردم را در پی دارد متوقف شود.

حسنوند با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات و پایان مسئولیت دولت نهم نباید کارها متوقف و یا کند شود، تاکید کرد: با برگزاری انتخابات که مهم و سرنوشت ساز است و با عوض شدن دولت‌ها نباید کارها متوقف شود بلکه تا آخرین لحظه مسئولیت باید تلاش مضاعف کرد که مبادا برای مردم مشکلی پیش بیاید.

وی تاکید کرد: از سال 57 تا به امروز در هر ایستگاهی برخی افراد از قطار انقلاب پیاده شده‌اند؛ نباید بگذاریم از قافله انقلاب عقب بمانیم و باید همواره در مسیر ولایت به پیش برویم تا بتوانیم همواره در قطار انقلاب باقی بمانیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تا خلق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 20 روز دیگر باقی است، افزود: در این عرصه لازم است با درایت و با بصیرت حرکت کنیم و مبادا فریب ظاهر احزاب، جریان‌ها، و باندهای سیاسی و حتی برخی افراد با سابقه که از قطار انقلاب پیاده شدند را بخوریم.

حسنوند با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: باید برای ورود در این عرصه‌ها خودمان را آماده کنیم چرا که خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مرد میدان می‌طلبد.

در این مراسم در وصف مولای متقیان حضرت علی(ع) مداحی شد.

کد خبر 2062626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha