۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

جمالی نژاد:

تعداد زائران اصفهانی حرم امام خمینی(ره) 10 درصد افزایش یافته است

تعداد زائران اصفهانی حرم امام خمینی(ره) 10 درصد افزایش یافته است

اصفهان – خبرگزاری مهر: جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان گفت: طبق آمار موجود، تعداد زائران حرم مطهر امام (ره) نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت پنجاهمین سال قیام 15 خرداد و همچنین بزرگداشت مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، که در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری برپایی هر چه باشکوه‌تر این مراسم به دلیل همزمانی با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در سال 1392 هشت کمیته جداگانه وظیفه برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت رحلت معمار بزرگ انقلاب اسلامی را بر عهده دارند، بیان داشت: کمیته‌های تبلیغات، ترابری و ایمنی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی و هنری، بهداشت و درمان و پشتیبانی از جمله کمیته‌های هشت‌گانه هستند.

جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته‌های هشت‌گانه، به صورت استانی اهداف خود را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: در شهرستان‌های استان اصفهان نیز "کمیته‌های متناظر شهرستانی"، با ریاست فرمانداران، از تمام توان خود برای ارائه یک خروجی ارزشمند معنوی و پویا استفاده می‌کنند.

وی در مورد وظایف کمیته‌های هشت‌گانه بزرگداشت مراسم عروج ملکوتی معمار انقلاب بیان داشت: کمیته پشتیبانی هزینه‌های مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) را بر عهده داشته و کمیته بهداشت نیز خدمات ارزنده‌ای، در اختیار زائران بیمار قرار می‌دهد.

جمالی‌نژاد در مورد کمیته ترابری و ایمنی تاکید کرد: با توجه به حوادثی که برای مسافران راهیان نور به وجود آمده در استان اصفهان و برای نخستین بار، کمیته ایمنی برای حفظ جان زائران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود و از تمام توان خود باید برای حضور حداکثری مردم استفاده کنیم.

جانشین ستاد بزرگداشت بیست‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران استان اصفهان نقش رسانه‌ها را برای انعکاس خوب اخبار مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب، مهم عنوان کرد و اظهار داشت: برای باشکوه‌تر کردن این مراسم، از تبلیغات "دنیای مجازی" و به ویژه استفاده از دو زبان فارسی و انگلیسی باید به بهترین شکل ممکن، بهره برد.

کد خبر 2062716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha