۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

رضائی عنوان کرد:

فرهنگيان بايد در خلق حماسه سياسي پيشگام باشند

فرهنگيان بايد در خلق حماسه سياسي پيشگام باشند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه فرهنگيان بايد در خلق حماسه سياسي پيشگام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، خليل رضايي بعدازظهر شنبه در گردهمايي مشترك معاونين، كارشناسان و مشاوران منتخب آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگیان باید با حضور گسترده در انتخابات مثل همیشه نقشی ماندگار از خود بیافرینند و در تحقق حماسه سیاسی پیشگام باشند.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: همه فرهنگيان بايد در خلق حماسه سياسي پيشگام باشند و با حضور پرشور خود در انتخابات مثل هميشه نقش آفريني كنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: اگر بخواهيم خلق حماسه سياسي داشته باشيم كه به طور قطع اين محقق مي‌شود بايد با بصيرت و آگاهي و پشت پا زدن به توطئه‌هاي دشمنان نقشه‌هاي شوم آنان را خنثي كنيم.

علي موحدي معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز اظهار داشت: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگي دشمن بايد با برگزاري دوره‌هاي آموزشي لازم در ارتقای علمي مشاوران گام‌هاي اساسي برداريم هم افزايي مشاوران و مربيان پرورشي مدارس بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي دانش‌آموزان را به حداقل خواهد رساند.

غلام خليلي رئيس اداره مشاوره تربيتي و تحصيلي آموزش و پرورش استان بوشهر نيز در زمينه نقش و اثر بخشي جايگاه مشاوران در پيشرفت تحصيلي و رشد عاطفي و اجتماعي دانش آموزان و همچنين برنامه‌ريزي مدون شده در خصوص ساماندهي نيروي انساني در مدارس مطرح کرد.

در اين همايش كارشناسان و مشاوران منتخب استان در بخش تخصصي خود پيرامون مسائل مشاوره‌اي، ديدگاه‌ها و تجربيات خود را مطرح کردند.

در پايان اين نشست سيد اسدالله حسيني رئيس اداره قرآن، نماز و عترت و غلام خليلي رئيس اداره مشاوره تربيتي و تحصيلي معرفي شد.

کد خبر 2067811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha