۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

آثار دن براون و خالد حسینی در کانادا پرفروش شدند

آثار دن براون و خالد حسینی در کانادا پرفروش شدند

«دوزخ» نوشته دن برون در کانادا در راس فهرست پرفروش‌ها قرار گرفت. این در حالی است که کتاب خالد حسینی در جایگاه هشتم این فهرست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کانادا بوک نیوز، در حالی که «دوزخ» که در کانادا از سوی انتشارات دابلدی به بازار آمده در ردیف اول کتاب‌های پرفروش قرار گرفته، رمان جدید خالد حسینی با عنوان «و کوه‌ها طنین انداختند» نیز مکان هشتم را در فهرست کتاب‌های پرفروش این کشور کسب کرده است.

این دو کتاب از دو نویسنده پرفروش با فاصله کمی از یکدیگر منتشر شدند.

دن براون در «دوزخ» که با تمرکز بر اثر دانته نوشته شده بار دیگر نمادشناس مشهور سه رمان اخیرش را به دنبال کشف نمادهای جدید فرستاده و خالد حسینی نویسنده آمریکایی ـ افغانی نیز بار دیگر زندگی یک خانواده را در دهه‌های اخیر افغانستان و تحت تاثیر مسایل سیاسی زیر ذره بین گذاشته است.

در فهرست کتاب‌های پرفروش کانادا، نویسندگان آمریکایی بیشترین مکان‌ها را در تصرف دارند و نام نویسندگان پرفروش کاملاً مشهود است. در مکان دوم پرفروش‌های کانادا «شب عروسی» نوشته سوفی کینسلا، سپس «مرگ برای همیشه» نوشته چارلین هریس، «دوازدهمین هرگز» نوشته جیمز پترسون و در مکان پنجم «100 ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» نوشته یوناس یوناسون جای دارند.

در مکان ششم «پاریس» ادوارد راترفورد و در مکان هفتم «رازی که به بهترین نحو حفظ شد» نوشته جفری آرچر قرار گرفته‌اند.

«ساحل وایسکی» نوشته نورا رابرتز در مکان نهم و «حقیقت خوشایند» نوشته جان لو کری نیز در مکان دهم جای دارند.

کد خبر 2068107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha