۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

با تاکید بر مقام جانباز/

ایثارگران و جانبازان اردبیل هم‌زمان با میلاد حضرت عباس(ع) تجلیل شدند

ایثارگران و جانبازان اردبیل هم‌زمان با میلاد حضرت عباس(ع) تجلیل شدند

اردبیل – خبرگزاری مهر: بمناسبت گرامیداشت ایام فرخنده و میلاد حضرت عباس(ع) و روز جانباز از جانبازان شاغل در بنیاد شهید استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ظهر پنجشنبه در این مراسم با اشاره به مقام جانباز گفت: جانبازان، آزادگان و شهدا هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و همه عظمت ایثارگری آنها قابل تجلیل نیست.

میرودود سیدشنوا با بیان اینکه بعد از پایان جنگ تحمیلی به نحوی مسائل جنگ بر بیشتر اقشار جامعه تمام شد، افزود: اما با وجود بیش از دو دهه هنوز مسائل جنگ برای جانبازان به ویژه برای ایثارگرانی که عمر خود را روی تخت‌های بیمارستان می‌گذارنند و خانواده‌های شهدا و والدین آنها تمام نشده است.

وی از جانبازان به عنوان بندگان مخلص خدا یاد کرد و یادآور شد: انجام کارهای مربوط به آنها به صورت امانت به ما سپرده شده و سعادت دنیا و آخرت ما درک آرمان‌های شهدا و ایثارگران و خدمت به آنها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: کشور ما در سایه وجود پر برکت جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا و دعای خیر آنها در مقابل هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستاده و پا برجا است و باید قدر آنها را درک کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز در بنیاد اردبیل، جشن بزرگ جانبازان و دیدار از جانبازان در منازل آنها با حضور ائمه جماعت و استاندار و حضور در مزار شهدا را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

به گفته سید شنوا مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات استان اردبیل نیز روز دوشنبه 27 خردادماه با حضور کارکنان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی در حسینه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.

در این مراسم با دادن هدایایی از جانبازان شاغل در بنیاد شهید اردبیل تجلیل شد و در پایان حاضران با حضور در مزار شهدای بهشت فاطمه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر 2075270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha