۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

"مرد فولادی" در بریتانیا هم پرفروش‌ترین شد

"مرد فولادی" در بریتانیا هم پرفروش‌ترین شد

فیلم "مرد فولادی" پس از کسب موفقیت در آمریکا در راس باکس آفیس بریتانیا هم قرار گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، "مرد فولادی" جدیدترین فیلم از قهرمانی به نام سوپر من، با بازی هنری کویل بازیگر بریتانیایی در نقش سوپرمن موفق شد در اولین آخر هفته اکرانش 11.2 میلیون پوند در 572 نوبت اکران، بلیت بفروشد.

این فیلم به کارگردانی زاک اسنایدر جدیدترین نسخه از مجموعه فیلم های سوپرمن است و کریستوفر نولان هم کار تهیه آن را بر عهده داشته است. "مرد فولادی" که با هزینه 225 میلیون دلاری ساخته شده نظر مثبت منتقدان را هم دریافت کرده است.

به این ترتیب فیلم جدید ویل اسمیت با عنوان "پس از زمین" در مکان دوم پرفروش های بریتانیا قرار گرفت و در دومین هفته اکرانش 1.2 میلیون پوند فروش کرد.

تنها دو فیلم جدید دیگر وارد فیلم های آخر هفته بریتانیا شده اند که یکی از آنها "تابستان در فوریه" در مکان یازدهم و دیگری "یک عالم کار برای هیچ" در مکان سیزدهم بودند. هر دوی این فیلم ها نمایش محدودی داشتند و تنها 64 نوبت اکران به آنها اختصاص یافت.

درام "تابستان در فوریه" به کارگدانی دن استیونس فروشی 74 هزار پوندی و فیلم دوم که اقتباسی سیاه و سفید از شکسپیر به کارگردانی جاس ودون است، نیز فروشی 68 هزار پوندی را ثبت کردند.

در فهرست پرفروش‌های بریتانیا "پشت شمعدان" جدیدترین فیلم استیون سودربرگ هم جای دارد که یک هفته پس از نمایشش در بریتانیا در مکان پنجم قرار گرفته و 1.6 میلیون پوند فروش کرده است. این فیلم اولین بار اوایل همین ماه در جشنواره کن به نمایش درآمد.

انیمیشن سه بعدی کودکانه "اپیک" هم همچنان در مکان چهارم باقی مانده و در این آخر هفته بیش از 825 هزار پوند بر 12.2 میلیون پوندی که تاکنون فروش کرده اضافه کرد.

 

کد خبر 2082256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha