۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۵

آوازه:

بازی‎های کودکانه، خودمحوری و کاهش ازدواج را به دنبال دارد

بازی‎های کودکانه، خودمحوری و کاهش ازدواج را به دنبال دارد

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: در بازی‎های کودکانه، فردگرایی و خودمحوری به کودکان آموزش داده شده و فرد در بزرگسالی نمی‎تواند فرد دیگری را کنار خود تحمل کند، بنابراین سن ازدواج افزایش می‎یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آذر آوازه ظهر دوشنبه در همایش روز جهانی جمعیت، افزود: اولین خانواده با وساطت خداوند در یک فضای سرشار از معنویت و محبت صورت گرفت که شکل‌گیری آن با دو سوی نبوت و رحمت بودخداوند آموزه‎های زیادی در این زمینه دارد و یکی از کارهایی که در اسلام برای تحکیم بنیان خانواده به آن توجه شده است، فرزندآوری است، لذا در بین متقاضیان طلاق، کسانی که دارای فرزند هستند، بسیار کم است.

وی اظهار داشت: احیای نسل یک توانایی ویژه در زنان است که نقش مادری را با هیچ یک از تدابیر و اندیشه‎های دیگر نمی‎توان به عهده گرفت و نقش مادری قابل واگذاری به غیر نیست، حتی اگر آن شخص زن دیگر باشد، بنابراین اگر محیط مانع رسیدن به این خواست فطری شود مشکلات روحی و روانی عدیده‎ای برای زنان پیش می‌آید تجردگرایی و افزایش سن ازدواج، مانع تحقق این نیاز می‌شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری استان زنجان گفت:: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند که جمعیت خود را افزایش و جمعیت کشورهای تحت سلطه خود را کاهش دهند، زیرا ثروت یک کشور مردم آن هستند، لذا سلطه‌گران با انتخاب این سیاست تلاش کردند که به عنوان یک قطب قدرت عمل نمایند، بنابراین در آن کشورها هیچ سیاستی برای تنظیم خانواده وجود ندارد و موفق‎ترین زنان کسانی هستند که 8 فرزند به دنیا آورده باشند. در ژاپن نیز برای بانوان 7 سال مرخصی زایمان وجود دارد و در صورت تخلف بانوان باید به دولت غرامت پرداخت کنند.

آوازه افزود:  نیروی جوان در تولید ملی و فرهنگ به عنوان یک سرمایه است، لذا باید در افزایش نیروی جوان کشور تلاش کرد. همچنین یکی از دلایلی که جوانان نسبت به افزایش جمعیت و ازدواج بی‌اعتنا هستند ناآگاهی از بعد سیاسی این قضیه است که بعد از ازدواج نیز تمایلی به فرزندآوری ندارند و در صورت فرزنددار شدن نیز این موضوع در حد جانشینی نیست، زیرا یک مادر باید یک دختر و یک مرد نیز یک پسر به عنوان جانشین داشته باشد که در حال حاضر این جانشینی برای هر 2 نفر یک نفر است.

وی گفت: بهترین سن برای فرزندآوری 20 تا 30 سال است که رعایت نکردن آن و افزایش سن باروری ناهنجاری‎های زیادی مانند به دنیا آمدن کودکانی مبتلا به سندروم دان را در پی دارد.

کد خبر 2092868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha