۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

سرهنگ حسینی خبر داد:

7000 دانش آموز لرستانی در آزمون تعيین سطح آيه هاي تمدن شرکت کردند

7000 دانش آموز لرستانی در آزمون تعيین سطح آيه هاي تمدن شرکت کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسيج دانش آموزي لرستان از شرکت هفت هزار دانش آموز لرستانی در آزمون تعيین سطح آيه هاي تمدن خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار حسيني در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزمون تعيین سطح آيه هاي تمدن بسيج دانش آموزي همزمان با سراسر كشور در استان لرستان نیز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی دانش آموزان مستعد، تربیت و تحول در حوزه بسیج دانش آموزی، تقویت بنیه علمی و تربیت کادر مجرب و توانمند از میان دانش آموزان و انتخاب دانش آموزان نخبه از لحاظ تراز علمي برشمرد و بیان داشت: تمامی افراد شرکت کننده در این آزمون از دانش آموزان برتر و معدل بالای مدارس استان بوده اند.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي لرستان یادآور شد: در این آزمون هفت هزار و 610 نفر از دانش آموزان لرستانی شركت کردند که از ميان اين تعداد دو هزار نفر به عنوان سهميه استان معرفي مي شوند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: برگزیدگان این آزمون از خدمات علمي، تحصيلي و آموزشي رايگان در طول سال تحصيلي 93-92 بهره مند خواهد شد.

وي یادآور شد: اين آزمون علمي دانش آموزان پايه ششم تا دوم دبيرستان را تحت پوشش قرار داده است و افرادي كه تراز و رتبه بهتري را كسب کنند مي توانند از خدمات یاد شده استفاده کنند.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي لرستان عنوان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون پس از احراز حد نصاب آزمون، در مدت تحصیل خود از خدمات مشاوره تحصیلی، کنکورهای آزمایشی، جزوات درسی و دیگر خدمات آموزشی بسیج دانش آموزی بهره مند می شوند تا برای ساخت آینده ایران اسلامی نیروهای موثر و کارآمدی تربیت شوند.

کد خبر 2093032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha