۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

اخبار کوتاه ورزشی قزوین/

رقابتهای تنیس روی میز کارگران قزوین با قهرمانی شیشه به پایان رسید

رقابتهای تنیس روی میز کارگران قزوین با قهرمانی شیشه به پایان رسید

قزوین- خبرگزاری مهر: تیم شیشه قزوین در رقابت های تنیس روی میز کارگران استان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بودجه باشگاه کاسپین در رشته هندبال مشخص شد.

رضا طاهری مدیرعامل باشگاه کاسپین از افزایش دو برابری بودجه تیم هندبال این باشگاه خبرداد و گفت: بودجه تیم هندبال لیگ برتری این باشگاه برای فصل جدید مبلغ دو میلیارد و 900 میلیون ریال تعیین شده است که نیمی از این هزینه برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم هزینه خواهد شد.

وی به آغاز تمرین تیم هندبال کاسپین با حضور بازیکنان بومی برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و افزود: تمرینات این تیم تا تعیین سرمربی زیر نظر محمد باقری مدیر فنی تیم پیگیری و در مدت 10 روز آینده سرمربی این تیم انتخاب و معرفی می شود که با چند نفر در این خصوص مذاکراتی انجام شده که به دلیل درخواست مبالغ بالا نتوانسته ایم به آنها پاسخ دهیم.

طاهری تصریح کرد: با شرایط فعلی احتمال دارد هدایت و مربیگری تیم هندبال کاسپین را برعهده مربی بومی بسپاریم.

وی گفت: امیدوارم تیم هندبال کاسپین امسال بتواند نتایج خوبی بگیرد و در میانه های جدول قرار گیرد اما نباید توقع از تیم را بیش از حد بالا ببریم زیرا تیم های مدعی لیگ هندبال هرکدام حدود 20 میلیارد ریال بودجه پیش بینی کرده اند.

تیم هندبال کاسپین فصل پیش در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر عنوان هشتم این رقابت ها را کسب کرد.

قهرمانی تیم شیشه در رقابتهای تنیس روی میز کارگران قزوین

مسابقات پینگ پنگ کارگری استان با قهرمانی تیم شیشه قزوین به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها با حضور 9 تیم بصورت دوره ای در سالن تنیس روی میز ورزشگاه غدیر قزوین برگزار شد بازیکنان خوب و باسابقه پینگ پنگ قزوین نیز حضور داشتند که محسن شیشه گرها، پرویز فروغی نسب، حیدر جلیلوند، حسام الدین گلشاهی و پیمان صفری نفرات تیم قهرمان این مسابقات را تشکیل می دادند.

تیم پینگ پنگ اصناف عنوان دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد و مجید آرازخانی، علی ساروخانی و سعید حسن نیا بازیکنان این تیم در مسابقات یاد شده بودند.

تیم های تنیس روی میز شهرداری قزوین و تعاونی رانندگان نیز به طور مشترک عنوان سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

خسرو مایلی، سعید پروندی، مصطفی ظهیری، محمدمهدی حاجی محمدی و مهدی دستمند بازیکنان تیم شهرداری و قاسم غیاثوند، وحید انتظاری، حسین خباز،
 محمدرضا خالقی و حسین ولایی نیز راکت بدستان تیم تعاونی بودند.

حذف تکواندوکار زن قزوینی در رقابت های جهانی

ایزدی در دومین مسابقه خود در این رقابتها، مقابل "ماریا لوا" از اسپانیا قرار گرفت و به رغم ارائه مبارزه ای زیبا در راند طلایی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا با کسب یک برد و یک باخت از این مسابقات کنار برود.

ایزدی در سه راند قانونی این مسابقه مقابل حریف اسپانیایی خود 6 بر6 به تساوی رسیده بود.

بانوی ورزشکار قزوینی در نخستین مبارزه خود در مسابقات جهانی به مصاف"دومیتری ژادیرا" حریفی از قزاقستان رفت و این دیدار را با نتیجه قاطعانه 16 برصفر به سود خود به پایان رساند.

ایزدی در وزن منهای 67 کیلوگرم این رقابت ها نماینده تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان بود و با حضور در این مسابقات، نخستین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه کرد.

شرکت در رقابت های جهانی افتخاری بزرگ برای ایزدی و تکواندو قزوین به حساب می آید و بازماندن این ورزشکار جوان و با آتیه از حضور در مراحل بالاتر رقابت های جهانی چیزی از شایستگی های فنی او کم نمی کند.

رقابت های جهانی تکواندو 2013 هم اکنون به میزبانی مکزیک در حال برگزاری است.

تيم فرهنگسراي شهرداري قزوين قهرمان مسابقات واليبال جام رمضان بانوان شد

در فینال مسابقات والیبال جام رمضان (بانوان) تیم فرهنگسرای شهرداری قزوین با حساب دو بر صفر بر تیم منتخب کارگران استان غلبه کرد.

در بازی رده بندی نیز تیم منتخب آبیک با نتیجه دو بر یک بر تیم محمدیه الف پیروز شد و به مقام سوم ]مسابقات رسید.

این مسابقات با حضور 12 تيم از سراسر استان در سطح مطلوبی با حضور بازيكنان مطرح استان در سالن بعثت قزوين برگزار شد.

مراسم اهداء جوايز با حضورعبدالقهار ناصحی رئيس هیئت والیبال استان، سید قاسم قافله باشی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان، کاظم مجابی عضو شورای شهر قزوین و جمعی از پیشکسوتان در سالن بعثت قزوين برگزار شد كه به تيم هاي اول، دوم و سوم اين دوره از مسابقات لوح تقدير و جوايزي اهداء شد.

جوانان قزوين، شهرداري الوند، پروين اعتصامي، آبيك، تاكستان، فرهنگسراي شهرداري، نوجوانان محمديه، هيئت واليبال محمديه الف و ب، ضيا،آباد، منتخب كارگران و صدرا سازه از تيمهاي شركت كننده در اين دوره از مسابقات بودند.

تیم فرهنگسرای شهرداری را  زهرا احمدی، مهدیه عصارزاده، مائده اسکندری، آزاده سلطان پور، فرزانه کاسی پور، لیلا محمدی، ستاره تقدس، سمیه چاووشی، فرشته کاسی پور، فرحناز کاسی پور، الهام حسنی  تشکیل می دادند و زهرا رسولی  به عنوان مربی و زهرا بیگم فخار نیز سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

دعوت از دو بانوی بسکتبالیست قزوینی به اردوی تدارکاتی تیم ملی

دو بازیکن قزوینی به اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال بزگسالان و جوانان بانوان کشور دعوت شدند.

از سوی فدراسیون بسکتبال، مژگان خدادادی و سعیده علی به اردوی تدارکاتی تیمهای ملی بسکتبال بزرگسالان و جوانان بانوان کشور دعوت شدند.

همچنین افسانه حسن نایبی به عنوان کمک مربی و سرپرست بزرگسالان به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و جوانان بانوان کشور از 10 تا 12 مرداد ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و بازیکنان منتخب تا ساعت 9 صبح روز پنجشنبه فرصت دارند خود را به سرپرستان تیمها معرفی کنند.
 

کد خبر 2102382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha