۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۶

افخمی به مهر خبرداد:

برگزاری پانزدهمين دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی در کرمانشاه/راهیابی نفرات اول به مسابقات کشوری

برگزاری  پانزدهمين دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی در کرمانشاه/راهیابی نفرات اول به مسابقات کشوری

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری پانزهمين دوره مسابقات قرآن كريم در سازمان تامين اجتماعي استان کرمانشاه خبرداد.

رضا افخمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله اول ، پانزهمين دوره مسابقات قرآن كريم بين بخش هاي مختلف كاركنان سازمان تامين اجتماعي استان كرمانشاه به صورت مشترك در شهريور ماه سال جاري و با همكاري سازمان تبليغات اسلامي استان برگزار خواهد شد.

وی با قدردانی از متولیان و برگزار کنندگان مسابقات در سال گذشته افزود:  در سال جاری هر يك از كاركنان شاغل در شعب بیمه ای و مراکز درمانی فقط مي توانند در يكی رشته ها در مسابقات شركت کنند.

این مجری برگزاری مسابقات ادامه داد: این دوره ازمسابقات قرآن کریم در سال جاری نیز همچون سال های گذشته از غنا و طراوت خاصی برخوردار خواهد بود و در پنج مقطع حفظ ، قرائت ، ترتيل ، مفاهيم و اذان برگزار می شود.

وی گفت: داوری این مسابقات در استان به عهده داران استانی که از طرف سازمان تبلیغات اسلامی استان معرفی می شوند خواهد بود.

افخمی افزود: همكاران شاغل و علاقه مند در بخش های بیمه ای و درمانی ، مي توانند جهت شركت در مسابقات حفظ ، نسبت به حفظ جزء اول تا سوم قرآن كريم اقدام  و داوطلبين شركت در مسابقات مفاهيم نیز مي توانند به پرتال رسمي سازمان تامين اجتماعي به آدرس TAMIN.IR مراجعه و با دانلود فايل PDF شده تفسير سوره محمد (ص) را دریافت و نسب به مطالعه آن اقدام و در مسابقات شرکت کنند.

وی گفت: سایر رشته ها در این مسابقات که شامل قرائت ، ترتيل و اذان است  با هماهنگي كميته داوران استاني برگزار می شود.

افخمی در پایان گفت: نهایتا و در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم هر رشته توسط سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تجلیل و نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری قرآن کریم توسط سازمان تامین اجتماعی  راه خواهند یافت.
 

کد خبر 2103927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha