۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۹

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی/

اعزام تیم های آلیش خراسان رضوی به رقابتهای انتخابی تیم ملی/ فوتبالیست نابینای خراسانی در اردوی تیم ملی حضور یافت

اعزام تیم های آلیش خراسان رضوی به رقابتهای انتخابی تیم ملی/ فوتبالیست نابینای خراسانی در اردوی تیم ملی حضور یافت

مشهد - خبرگزاری مهر: اعزام تیم های آلیش خراسان رضوی به رقابتهای انتخابی تیم ملی، پایان رقابتهای بدمینتون جام رمضان خراسان رضوی در مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کمیته کشتی با کمربند آلیش خراسان رضوی از حضور تیم های آلیش بانوان و آقایان استان در رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد.

سعید باقرنیا اظهار کرد: تیم کشتی آلیش خراسان رضوی در مسابقات کشتی با کمربند آلیش انتخابی تیم ملی آقایان کشور که 19 تا 21 مرداد ماه در اراک برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

مسئول کمیته کشتی با کمربند آلیش خراسان رضوی افزود: این تیم با ترکیب جواد یزدانی، مهدی وزیری، یحیی آشوری، محمد کاظمی اوغار، مهدی کرامتی فرد، محمد تیموری، علی سالاری، مهدی حسین پوران، حمید قلی حسنقه، احمد میرزا پور و جواد رمضان پور با مربیگری محمد فیضی جهت شرکت در رقابتهای انتخابی تیم ملی به استان مرکزی اعزام خواهند شد.

باقرنیا از اعزام تیم کشتی آلیش بانوان خراسان رضوی به رقابتهای انتخابی تیم ملی کشور خبر داد و گفت: این رقابتها در روزهای 20 و 21 مرداد ماه در استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این تیم با مربیگری فاطمه بیگم حسینی و سرپرستی فرزانه آقایی و ترکیب عاطفه رضایی، خدیجه حیدری نژاد، آنا براتی، فاطمه ظریف، عزت قربانی ثانی و زهرا صادقی به رقابتهای انتخابی تیم ملی اعزام می شود.

مسئول کمیته کشتی با کمربند آلیش خراسان رضوی در خصوص نحوه انتخاب اعضای اعزام به تیم های بانوان و آقایان استان به رقابتهای انتخابی تیم ملی اظهار کرد: با توجه به تداخل زمان برگزاری رقابتهای انتخابی تیم کشتی با کمربند آلیش استان با اعزام به این رقابتها، اعضای تیم های استان از میان کشتی گیران حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در کلاله و مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور انتخاب شدند.

باقرنیا بیان کرد: کشتی گیران استان شانس زیادی برای راه یابی به تیم ملی و حضور در رقابتهای جهانی 2013 که 25 تا 27 مرداد ماه با حضور 62 کشور جهان در کیش برگزار می شود ، خواهند داشت.

پایان رقابتهای بدمینتون جام رمضان خراسان رضوی در مشهد

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: رقابتهای جام رمضان با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

رسول اکبری اظهار کرد: مسابقات بدمینتون جام رمضان آقایان خراسان رضوی که از هفته دوم این ماه مبارک در سالن شهید فخار مجموعه ورزشی سجاد مشهد آغاز شده بود، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی افزود: این رقابتها هر شب بعد از افطار از ساعت 21 در 4 رده سنی به صورت تیمی و انفرادی پیگیری میشد.

اکبری گفت: مسابقات بدمینتون جام رمضان در رده سنی بالای 40 سال به صورت دوبل و با شرکت 8 تیم برگزار شد که در پایان تیم متشکل از جلال رضوانی و محمد رضاپور به مقام نخست دست یافت، تیم مهدی امامیان و محسن نیکودل به مقام دوم رسيدند، تیم دوبل مجید زرچي و سعید گرگانی نیز مقام سوم این مسابقات را كسب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات رده سنی 30 تا 40 سال نیز به صورت دوبل و با شرکت 7 تیم برگزار شد بیان کرد: در این رده سنی تیم دوبل حسین رضوی و احمد ناسوتی مقام اول، تیم مجید تعالی مقدم و سعید کاظمیان مقام دوم و تیم هادی تاشک و حسین ظریف مقام سوم این رقابتها را بدست آوردند.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی به حضور 18 ورزشکار 20 تا 30 سال استان در رقابتهای بدمینتون جام رمضان در این رده سنی اشاره کرد و افزود: در این رده سنی که به صورت سینگل برگزار می شد جواد غریب، سعید بابیانی و محمدباقر شفاهی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

اکبری گفت: مسابقات بدمینتون رده سنی زیر 20 سال نیز با حضور 20 ورزشکار برگزار شد که در پایان محمد امین علی اکبریان، سید محمد حسین وکیلی و محمد رضا قنبری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در کلات پایان یافت

معاون اداره ورزش و جوانان کلات از پایان مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در این شهرستان خبر داد.

محسن سردار اظهار کرد: رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان در گروه سنی آزاد مردان در محل سالن فاطمیه این شهرستان با حضور بیش از 16 نفر از علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد.

معاون اداره ورزش و جوانان کلات افزود: در پایان این رقابت یکروزه، آقایان رمضان افروزی، عزیز اردلان و رضا افسریان به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

سردار گفت: از نفرات برتر این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز، تجلیل به عمل آمد.

مسابقات فوتسال جام رمضان جغتای پایان يافت

رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای از پایان مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان خبر داد.

علی یزدی اظهار کرد: رقابتهای فوتسال شهرستان جغتای که به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب بعد از افطار در سالن شهید چمران این شهرستان برگزار می شد که با مشخص شدن تیم های برتر به پایان رسيد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای با اشاره به حضور 32 در رقابتهای  فوتسال جام رمضان افزود: در پایان این مسابقات تیم دانشگاه پیام نور جغتای به مقام نخست دست یافت و تیم های روستای خدا شاه و نوین صنعت روستای دستوران به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

یزدی اظهار کرد: کاپ اخلاق رقابتهای فوتسال جام رمضان جغتای نیز به تیم هلال احمر شهرستان جوین که به عنوان ميهمان در این رقابتها شرکت کرده بود اهدا شد.

وی گفت: امسال رقابتهای فوتسال جام رمضان در روستاهای کَهنه، فراشیان و همچنین مرکز بخش هلالی شهرستان نیز برگزار شد.

حضور فوتبالیست نابینای خراسانی در اردوی تیم ملی

دبیر هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی گفت: یک فوتبالیست نابینای خراسانی در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد.

حمید کریم زاده اظهار کرد: کامبیز محکم فوتبالیست نابینای خراسانی، در اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان که در تهران برگزار می شود حضور دارد.

دبیر هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان خراسان رضوی افزود: تیم فوتبال 5 نفره نابینایان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند که 25 مرداد ماه در این کشور برگزار می شود این اردو را برگزار کرده و بازیکنان تا 22 مرداد ماه در اردو خواهند بود و پس از آن به تایلند اعزام خواهند شد.

رقابتهای جودو جام رمضان فریمان به پایان رسید

سرپرست مسابقات جودو جام رمضان فریمان گفت: چهارمین دوره مسابقات جودو جام رمضان یادواره ورزشکار فقید سید محسن هاشمی نژاد در شهرستان فریمان برگزار شد.

حسن ارقیه اظهار کرد: این رقابتها در 6 وزن و با حضور 32 جودوکار در رده های سنی جوانان و بزرگسالان بعد از افطار در سالن شهید توحیدی شهرستان برگزار شد.

سرپرست مسابقات جودو جام رمضان فریمان افزود: در پایان این رقابتها علی وطن دوست، جواد جعفری و احمد دلیری به ترتیب مقام های اول تا سوم وزن 55- کیلوگرم را کسب کردند و در وزن 60- کیلوگرم نیز علی براتیان، رضا دهقان و خلیل راک مقام های اول تا سوم  را بدست آوردند.

ارقیه با اشاره به کسب مقام اول محسن رستگار در وزن 66- کیلوگرم این رقابتها اظهار کرد: رسول حلمی زارع و محسن هنر دوست نیز به ترتیب عناوین بعدی اين وزن را از آن خود کردند.

وی گفت: رضا شمس، حسن قرائی و محمد عباسی مقام های اول تا سوم وزن 73- کیلوگرم را کسب کردند، توحید دادخواه ، مجتبی عبداللهی و سید محمد کلالی نیز به ترتیب در وزن 81- کیلوگرم در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

سرپرست مسابقات جودو جام رمضان فریمان بیان کرد: مصطفی شهری، سید مهدی کلالی و میثم گل پور 3 جودوکار سنگین وزن شهرستان فریمان نیز به ترتیب به مقام های اول تا سوم وزن 81+ کیلوگرم این مسابقات دست يافتند.

کد خبر 2112657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha