۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

سوپرمن و بتمن همکار می‌شوند

سوپرمن و بتمن همکار می‌شوند

فیلم دوم "مرد فولادی" با حضور هنری کویل و بن افلک به عنوان دو ابرقهرمان معروف یعنی سوپرمن و بتمن، فیلمبرداری خود را در بهار 2014 آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، چند روز پیش خبر انتخاب شدن بن افلک به عنوان بتمن اعلام شد و حالا هم موقعیت فیلمبرداری مشخص شده است. کمپانی برادران وارنر و دی سی انترتینمنت دومین قسمت "مرد فولادی" را در فصل اول 2014 در میشیگان فیلمبرداری می کنند.

دفتر فیلم میشیگان اعلام کرد که این فیلم که هنوز عنوان اش مشخص نشده، تاکنون مبلغ 35 میلیون دلار برای آغاز فیلمبرداری دریافت کرده است. فیلمبرداری در شهر دیترویت و دیگر قسمت های ایالت میشیگان انجام می‌شود. زک اسنایدر بار دیگر برای کارگردانی فیلم باز می گردد و هنری کویل نیز در نقش سوپرمن (کلارک کنت) ظاهر می شود. از دیگر بازیگرانی که از قسمت اول فیلم حضور دارند می توان به ایمی آدامز، لارنس فیشبرن و دایان لین اشاره کرد. اسنایدر کار نویسندگی فیلم را همراه دیوید اس گویر بر عهده خواهد داشت.

مسئولان تهیه فیلم، 406 کارگر اهل میشیگان را استخدام می کنند که برابر 426 شغل خواهد بود. پیش بینی می شود برای تهیه فیلم از 500 مغازه و دست فروشی محلی میشیگان استفاده شود و 5 میلیون دلار نیز خرج هتل شود.

اسنایدر در مصاحبه ای گفت: دیترویت یکی از شهرهای بسیار مهم آمریکا است و می دانم که پیش زمینه خیلی خوبی برای فیلم‌مان خواهد بود. دیترویت و تمامی ایالت میشیگان بسیار عالی با ما همکاری کرده اند و همگی برای کار بر روی این فیلم بسیار هیجان زده هستیم.

از دیگر فیلم های بزرگی که اخیرا در میشیگان فیلمبرداری شدند می توان به "اُز بزرگ و قدرتمند" دیسنی و "تبدیل شوندگان 4" اشاره کرد.

کد خبر 2125880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha