۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه پرسپولیس - بیرامار؛

کنایه رویانیان به کریمی/ بیرامار شموشک پرتغال است!

کنایه رویانیان به کریمی/ بیرامار شموشک پرتغال است!

مراسم امضای تفاهم‌نامه بین دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار پرتغال ظهر امروز با حضور رویانیان، استیلی، پنجعلی و امین پیشیار رئیس هیات مدیره باشگاه پرتغالی در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس و بیرامار و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار شد دارای حواشی بود که به شرح زیر هستند:

* در ابتدای مراسم، مشیری مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص باشگاه پرتغالی توضیحاتی را ارایه کرد و گفت که باشگاه پرسپولیس پس از 10 سال به اروپا بازیکن ترانسفر کرده است.

* مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از دعوت باشگاه بیرامار برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی در پرتغال خبر داد و گفت که به احتمال فراوان این اتفاق در تعطیلات نیم فصل رخ خواهد داد.

* مشیری در بخشی از صحبت‌هایش امین پیشیار را پسر مجید پیشیار معرفی کرد و گفت که مالکیت این باشگاه کاملا ایرانی است.

* مسئول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس بیرامار را کنار دریا ترجمه کرد و به شوخی عنوان کرد که این تیم به نوعی داماش پرتغال است که در این لحظه رویانیان گفت شموشک پرتغال. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: شموشک تیم محل ما است.

* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که علاوه بر تبادل بازیکن در زمینه تجاری نیز دو باشگاه برنامه‌های مشترک زیادی را در آینده به اجرا در می‌آورند.

* پس از صحبت‌های رویانیان سه بازیکن پرسپولیس که به تیم بیرامار پیوستند خود را معرفی کردند. زمانی که میلاد کنعانی خود را متولد سال 73 و اهل کرج معرفی کرد رویانیان با کنایه به وی گفت: تو که اهل کرج هستی و در خط هافبک هم بازی می‌کنی، می‌توانی جای کریمی را بگیری!

کد خبر 2126417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha