۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

جهان مجازی صاحب شهر کتاب شد

جهان مجازی صاحب شهر کتاب شد

فروشگاه مجازی اینترنتی شهر کتاب برای سفارش و خرید کتاب متقاضیان خرید اینترنتی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فروشگاه اینترنتی شهرکتاب با بیش از 60 هزار محصول فرهنگی و همکاری شرکت فناوری اطلاعات پاسارگاد آریان (فناپ) کار خود را آغاز کرده است و به گفته دست‌اندرکاران آن، تلاش دارد گامی در رشد و توسعه فضای فرهنگی کشور بردارد. وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شهر کتاب، تنها شعبه‌ مجازی فروشگاه‌های شهرکتاب است که کالاهای موجود در آن، در دسته‌بندی‌های کتاب، نوشت‌افزار، محصولات دیداری و شنیداری، هنری و فرهنگی قرار می‌گیرند.

طریقه خرید از این فروشگاه به این ترتیب است که متقاضیان می‌توانند با عضویت در فروشگاه اینترنتی شهرکتاب، سفارش کالاهای مورد نظر خود را ثبت کنند. تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش، موجودی کالا بررسی شده و به متقاضی درباره وضعیت آن اطلاع داده خواهد شد. پس از پرداخت وجه سفارش از طریق درگاه بانک پاسارگاد، سفارش با پیک (برای تهران) و یا پست پیشتاز (برای شهرستان‌ها) ارسال خواهد شد.

مخاطبان این فروشگاه مجازی علاوه بر ثبت سفارش از طریق وب‌سایت فروشگاه، می‌توانند نام یا بخشی از نام کتاب‌های مورد نیاز خود را پیامک کنند. کار‌شناسان فروشگاه با بررسی کتاب و موجودی آن با شما تماس گرفته و در مورد نحوه‌ خرید و پرداخت آن، هماهنگی به عمل می‌آورند. به زودی پرداخت صورت حساب از طریق سامانه‌ شناسه‌ پرداخت، سرویس کتاب‌یاب، خرید کتاب از امپاد و... به خدمات شهرکتاب افزوده خواهد شد.

نشانی فروشگاه اینترنتی شهر کتاب عبارت‌ است از : http://www.shahreketabonline.com . همچنین نشانی پست الکترونیک این فروشگاه نیز عبارت‌ است از:

info@shahreketabonline.com

 

کد خبر 2131145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha