۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گشایش یافت

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گشایش یافت

یاسوج – خبرگزاری مهر: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور تیم‌های ورزشی کارکنان این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با حضور ادارات، شبکه‌ها و معاونت‌های مختلف این دانشگاه صبح چهارشنبه در یاسوج آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: در این جشنواره تیم‌های ورزشی در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی و والیبال به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

حسام‌الدین نبوی‌زاده افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، گامی به سوی نهادینه کردن ورزش در زندگی بخشی از کارکنان حوزه سلامت است.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش و ورود آن به زندگی روزمره مردم برای حفظ سلامتی امری ضروری است و موجب کاهش ابتلا به بیماریهای مختلف می شود.

وی بیان داشت: دانشگاه به عنوان متولی سلامت، باید در ترویج ورزش پیشرو باشد و کارکنان دانشگاه باید در امر فرهنگسازی برای ترویج ورزش در جامعه تلاش کنند.

نبوی زاده با بیان اینکه ورزش کردن آسانترین راه دوری از بیماری است، اظهار داشت: همه مسئولین در هر جایگاهی باید برای نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه تلاش کنند.

این مسئول همچنین یادآور شد: منشأ بسیاری از بیماریها از جمله بیماریهای قلبی و عروقی و چاقی عدم تحرک است که متاسفانه آمار این بیماریها در کشور بالاست.

کد خبر 2133749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha