۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۲۷

شهردار ارومیه خبر داد:

تقاطع غیر همسطح پل قویون ارومیه هفته دفاع مقدس افتتاح می شود

تقاطع غیر همسطح پل قویون ارومیه هفته دفاع مقدس افتتاح می شود

ارومیه – خبرگزاری مهر: شهردار ارومیه گفت: تقاطع غیرهمسطح پل قویون در مراحل پایانی عملیات اجرایی قرار دارد و پیش بینی می شود همزمان با هفته دفاع مقدس آماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حضرت پور بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح با اشاره به اینکه وجود برخی مشکلات فنی از اهم دلایل تاخیر و خلف وعده بهره برداری این طرح به شمار می رود افزود: اين پروژه با طراحي هاي صورت گرفته و صرف يك هزار و ۷۴۰ ميليارد ريال اعتبار، در آستانه افتتاح مي باشد.

وي با بیان اینکه مقرر بود این طرح همزمان با عید سعید فطر به بهره برداری برسد اظهارداشت: با وجود  خلف وعده هاي انجام شده در بهره برداري از اين پروژه عظيم شهري، در نظر داريم اين طرح را در هفته دفاع مقدس افتتاح كنيم تا شهروندان بتوانند از آن استفاده كنند.

حضرت پور با اشاره به اينكه تقاطع غيرهمسطح پل قويون اروميه يكي  سخت ترين پروژه هاي شهري ارومیه است عنوان کرد: اظهار كرد: نزديك به يك هزار ميليارد ريال براي آزادسازي اين پروژه توسط مديريت شهري هزينه شده است.

وي در بخش ديگري در خصوص اجراي تقاطع هاي غيرهمسطح مادر، مدرس، امام علي(ع) ، امامت، ميثم ، ميرزاي شيرازي و برق- باهنر در امتداد رينگ كمربندي اروميه گفت: اجراي ۱۷ روگذر در اين رينگ، جزء برنامه هاي مديريت شهري است و پس از اتمام همه آنها در سال جاري، اجراي شش زيرگذر در تعدادي از اين تقاطع ها را در سال ۹۳ در دستور كار قرار مي دهيم.

فني و عمراني شهردار اروميه نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه تا پايان امسال، رينگ كمربندي ارومیه بدون چراغ قرمز و توقف اجرایی و تکمیل می شود افزود: در نظر داريم پس از اجراي پل قويون، تقاطع غيرهمسطح ميرزاي شيرازي را با اعتباري معادل ۲۰۰ ميليارد ريال احداث كنيم.

ابراهيم صفري با اشاره به اجراي كامل تقاطع هاي غيرهمسطح مدرس و مادراعلام کرد: اين تقاطع نيز به صورت روگذر بنا مي شود و مرحله بعدي آن در فاز زيرگذر، در مراحل بعدي خواهد بود.

معاون فني و عمراني شهردار اروميه افزود: تقاطع برق - باهنر نيز به صورت رو گذر در مسير بزرگراه شهيد باهنر به اجرا در مي آيد.

صفري در ادامه بازديد اعضاي شورا در روي عرشه پل قويون اروميه، در خصوص اين طرح نيز گفت: مساحت كل اين پروژه بيش از ۲۹ هكتار مي باشد و تمامي چرخش هاي لازم براي پروژه پل قويون تعريف شده است.

کد خبر 2133894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha