۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۵:۴۷

نخستین تساوی در اولین میزبانی لیگ آزادگان؛

پناه آفرین قم حریف عقاب گنبد نشد/ 3 بار جبران عقب ماندگی برای یک امتیاز

پناه آفرین قم حریف عقاب گنبد نشد/ 3 بار جبران عقب ماندگی برای یک امتیاز

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پناه آفرین قم در اولین دیدار خود در نیم فصل نخست مسابقات این فصل جام آزادگان، به یک امتیاز دیدار با عقاب گنبد بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین هفته از دور رفت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، شامگاه دوشنبه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و تیم پناه آفرین قم در خانه خود برابر تیم فوتبال عقاب گنبد یک امتیاز از تساوی پرگل کسب کرد.

این مسابقات نخستین هفته از دور رفت خود را در حالی پشت سر گذاشت که تیم فوتبال پناه آفرین قم در دیداری داخل خانه برابر تیم فوتبال عقاب گنبد به میدان رفت و به نخستین تساوی این فصل که از نتیجه تساوی سه بر سه به دست آمد، راضی شد.

در حالی که تعدادی از تماشاگران تیم فوتبال پناه آفرین قم نیز برای تماشای این دیدار به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه آمده بودند‌ تا نماینده قم اولین میهمان خود در مرحله گرویه رقابت های این فصل لیگ آزادگان را متوقف کند این اتفاق نیز رخ داد و در پایان 90 دقیقه رقابت امتیازها تقسیم شد.

با اینکه فوتبالیست های تیم پناه آفرین قم در خانه حریف بازی می‌کردند و انگیزه آنها برای کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه بسیار بالا بود اما این تیم میهمان بود که در نیمه دوم توانست سه بار از تیم پناه آفرین قم جلو بیافتد اما هر بار تیم پناه آفرین کار را به تساوی کشاند.

تساوی در این بازی داخل خانه از دیدارهای مرحله نخست گروهی در حالی برای صبای نوین قم رقم خورد که این تیم بعد از تساوی در هفته نخستر مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، یک امتیازی شد و باید در هفته دوم برابر در دیداری خارج از خانه در تهران به میدان برود.

در گروهی که تیم فوتبال پناه آفرین قم قرار دارد 11 تیم دیگر نیز حضور دارند و با تغییری که در شیوه برگزاری این بازی ها از سوی سازمان لیگ آزادگان به وجود آمده، بازی ها مانند فصول گذشته به صورت رفت و برگشت برگزار نمی شود بلکه بر اساس قرعه کشی هر تیم نیمی از بازی ها را میزبان حریفان و باقی مانده آنها را میهمان رقبای خود خواهد بود.

بدین ترتیب تیم فوتبال پناه آفرین قم در مرحله اول گروهی فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در شش مسابقه میزبان حریفان خود خواهد بود و در پنج بازی دیگر در خارج از خانه به مصاف آنها خواهد رفت.

 

کد خبر 2137060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha