۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

اخبار ورزشي كردستان/

مسابقات تيراندازي با اهداف پروازي قهرماني استان كردستان برگزار شد

مسابقات تيراندازي با اهداف پروازي قهرماني استان كردستان برگزار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس و در راستاي برنامه ريزي هاي ساليانه هيأت تيراندازي کردستان دو دوره مسابقات تيراندازي به اهداف پروازي در بخش آقايان در سريش آباد و سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  برگزاری مسابقات تيراندازي با اهداف پروازي قهرماني استان، برگزاری کلاس آزمون ارتقاء جودو در سنندج، برگزاري مسابقات ورزشي به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس در مريوان و برگزاري مسابقات دو صحرانوردي از جمله مهمترین خبرهای ورزشی استان کردستان است.

در مسابقات سريش آباد 58 ورزشکار تیر انداز به رقابت با يکديگر پرداختند که پس از برگزاري مسابقاتي هيجان انگيز چهار نفر برتر اين رقابت ها که بيشترين امتياز اصابت به اهداف را به دست آورده بودند به عنوان نفرات برتر اين مسابقات مورد تقدير قرار گرفتند.

در اين مسابقات "شاهرخ امامقلي"، "علي احمدي"، "زانيار جمشيدي" و "بهنام ديواني" نفرات برتر اين مسابقات بودند که به ترتيب در جايگاه اول تا چهارم ايستادند و حکم قهرماني و جوايز نفيسي به آنان اهدا شد.

همچنين دومين دوره مسابقات تيراندازي به اهداف پروازي با حضور 55 ورزشکار اين رشته ورزشي از شهرستان هاي سنندج، قروه و شهر سريش آباد در سايت اهداف پروازي اردوگاه وحدت سنندج برگزار شد.

در اين مسابقات نيز پس از برگزاري دور هاي مقدماتي سه ورزشکار برتر به دور نهايي راه يافتند که در نهايت "ايوب بيگلري" با کسب بالاترين امتياز و آمار بيشترين اصابت به اهداف به مقام قهرماني دست يافت.

گفتني است "ساسان چاووشي نژاد" در جايگاه دوم ايستاد و "سينا تفضلي" رتبه سوم اين مسابقات را کسب کرد و در پايان با اهدا لوح قهرماني به هر يک از نفرات برتر يک بسته فشنگ 25 عددي به عنوان جايزه تقديم شد.

کلاس آزمون ارتقاء جودو در سنندج برگزار شد

کلاس آزمون ارتقاء رده کمربند جودو به ميزباني شهرستان سنندج، با اخذ مجوز و با حضور مسئولين فدراسيون جودو در مجموعه ورزشي22 گولان سنندج برگزار شد.

در اين کلاس 50 نفر از جودوکاران استان هاي کردستان، کرمانشاه، همدان و مازندران حضور داشتند و در کلاس دانش افزايي و آموزش کاتا به رفع اشکال جهت هماهنگي و يکسان سازي تکنيک کاتا پرداختند.

آزمون ارتقاء دان 1 الي دان 4 با حضور "علي خاني نيا" رئيس کميته آزمون فدراسيون، "رضا مدني" رئيس کميته مربيان و داراي بالاترين درجه کمربند جودو در کشور دان 7، "مصطفي بيد آبادي" نايب قهرمان جهان در بخش کاتا در مسابقات جهاني مجارستان و دبير کميته آزمون "يونس کاظمي" برگزار شد.

پياده رويي بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مريوان     

در راستاي گراميداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان مريوان همايش پياده روي بانوان به مسافت سه کيلومتر از استاديوم ورزشي زاگرس آغاز و در کنار درياچه زريوار به پايان رسيد.

اين همايش با حضور "عبدالله رشيدي پور" فرماندار شهرستان مريوان و با همکاري اداره ورزش و جوانان و هيات همگاني اين شهرستان برگزار شد و در پايان به 30 نفر از شرکت کنندگان به قيد قرعه جوائزي اهدا شد.

برگزاري مسابقات دو صحرانوردي

يک دوره مسابقات دو صحرانوردي در دو رده سني نوجوانان و جوانان در شهر کاني دينار از توابع شهرستان مريوان به مناسبت هفته دفاع مقدس از روستاي کال تا شهرک هجرت به مسافت سه کيلومتر و با شرکت 100 نفر برگزار شد.

در پايان اين مسابقات و در رده سني نوجوانان "ميلاد ازکات"، "رامين قادري" و "فريد دبير" عناوين اول تا سوم را کسب کردند و در رده سني جوانان "کيوان قادرپور" به مقام قهرماني دست يافت "محمد علائي" در جايگاه دوم ايستاد و "عباس احمدي" حائز رتبه سوم شد.

گفتني است در پايان اين رقابت به نفرات اول تا سوم رده هاي سني جوائزي اهدا شد.

کد خبر 2145730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha