۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۱

میرزائی:

هشت مرکز آموزشی کمیته امداد در کرمان فعال است/ لزوم حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان

هشت مرکز آموزشی کمیته امداد در کرمان فعال است/ لزوم حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان کرمان از فعالیت هشت مرکز آموزشی شبانه‌روزی کمیته امداد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید میرزائی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با مدیران مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش کرمان در خصوص جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال با شعار "جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی" با شکوه هر چه بیشتر در کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان و همچنین حفظ کرامت انسانی در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است و جشن عاطفه‌ها با این اهداف برگزار می‌شود و از این طریق مردم می‌توانند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند که با رفع مشکلات مالی آینده ای درخشان برای این افراد رقم بخورد.

میرزائی عنوان داشت: زمانی که دانش آموز تنها دغدغه تحصیل را داشته باشد و ذهن آنها درگیر مسائل مالی نباشد می‌تواند در طی کردن مدارج علمی موفقیت بیشتری داشته باشد چنانچه بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری موفق به کسب رتبه‌های بالا در کنکور شدند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: شرکت دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها باعث می‌شود که فرزندان ما با روحیه انفاق و کمک به هم نوع انس گرفته و در آینده نیز به افراد نیازمند یاری برسانند که این امر جامعه‌ای پویا با ارزش های دینی عمیق را ایجاد می‌کند.

این مسئول همچنین با اشاره به تحقق حماسه سیاسی گفت: همگی ما باید در راستای تحقق حماسه اقتصادی نیز با یکدیگر همکاری کنیم و این امر توجه همه احاد جامعه را می طلبد.

میرزائی از فعالیت هشت مرکز شبانه‌روی کمیته امداد در نقاط محروم استان کرمان خبر داد و یادآور شد: در این مراکز 800 دانش آموز در این مراکز مشغول کسب علم و دانش هستند.

این مسئول توجه به مسائل فرهنگی دانش‌آموزی و دانشجویی را از الویت های کمیته امداد دانست و یادآور شد: همچنین در این مراکز دانش آموزان آموزه‌های دینی را فراگرفته و در محیطی مناسب پرورش پیدا می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: هر ساله شاهد استقبال مردم از جشن عاطفه‌ها هستیم و امیدواریم امسال نیز مردم نوع دوست استان کرمان حضوری پررنگ در این جشن داشته باشند.
 

کد خبر 2146035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha