۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۴

دبیری در گفتگو با مهر:

حکم شهردار منتخب تبریز تا هفته آینده ابلاغ می شود

حکم شهردار منتخب تبریز تا هفته آینده ابلاغ می شود

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: با توجه به قانونی بودن روند برگزاری جلسه شورای شهر تبریز برای انتخاب شهردار، حکم صادق نجفی به عنوان شهردار کلانشهر تبریز تا هفته آینده ابلاغ می شود.

شهرام دبیری ظهر یکشنبه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری هشتمین جلسه شورای کلانشهر تبریز که به انتخاب صادق نجفی به عنوان شهردار تبریز منجر شد، کاملاً قانونی بود و در جریان برگزاری هیچ اعتراضی از سوی اعضا صورت نگرفت اما پس از مشخص شدن نتیجه، چون این انتخاب مطابق میل برخی از اعضا نبود برخی اعتراضات نسبت به آن صورت گرفت که نتیجه آن برگزار نشدن جلسه نهم شورا بود.

وی با طبیعی دانستن چنین اختلاف سلیقه هایی میان اعضای شورای شهر تصریح کرد: وجود این اختلاف نظرها کاملاً طبیعی بوده ماهیت شورا نیز تعامل و بحث بر سر موضوعات و رسیدن به نتیجه ای مشترک است و بر همین اساس نیز شهردار انتخاب شده، منتخب تمام 21 نفر اعضای شورای شهر است و نه شهردار اعضایی که به وی رای موافق داده اند.

دبیری در مورد نحوه تعامل شورا با شهردار منتخب نیز گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر تبریز بر تعامل کامل با شهردار انتخاب شده است و از شهردار منتخب نیز انتظار داریم با رویکردی شورا محور و تعامل کامل با تمام اعضای آن نسبت به پیشبرد برنامه های شهرداری تبریز اقدام کند که معتقدیم با توجه به کارنامه و عملکرد آقای نجفی در سمت های گذشته این امر محقق خواهد شد.

رئیس شورای شهر تبریز در خصوص جلسه امروز این شورا اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اکثر اعضا تشکیل شد و این در حالی بود که غیبت سایر اعضا نیز قبل از برگزاری هماهنگ شده بود که در این جلسه بررسی لوایح شهرداری در دستور جلسه قرار گرفت.

وی در خصوص مصوبات این جلسه نیز گفت: با وجود رد بیشتر لایحه های سه فوریتی و ارجاع آنها به کمیسیون های تخصصی برای بررسی بیشتر، دو لایحه از لوایح کمیسیون بودجه به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

کد خبر 2163485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha