۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

حدادعادل:

ملت ایران استقلال خود را معامله نمی کند

ملت ایران استقلال خود را معامله نمی کند

کرج - خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای انقلاب اسلامی برای پاسداشت و حفظ آرمانهای انقلاب از جان خویش گذشتند لذا ملت ایران بر سر استقلال خود با هیچ قدرتی معامله نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل در آیین یادواره شهید محمدحسین فهمیده و شهدای دانش آموز که شامگاه چهارشنبه در کانون جوانان بسیج کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان انقلاب و دفاع مقدس از جمله شهدای دانش آموز در مکتب عاشورا و محرم درس شهادت و از جان گذشتگی آموختند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز و 9 هزار معلم در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیدند که الگویی واقعی از ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند.

حداد عادل تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی برای پاسداشت و حفظ آرمانهای انقلاب از جان خویش گذشتند لذا ملت ایران بر سر استقلال خود با هیچ قدرتی معامله نمی کند.

حداد عادل با بیان اینکه شهدا از جمله شهید فهمیده رمز شهادت و چگونگی رسیدن به عزت و سعادت را درک کردند و در این مسیر گام نهادند، تاکید کرد: باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم و گرفتار مسائل مادی و مقام نشویم و همواره پاسدار ارزشهای معنوی باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه ایران را چشم و چراغ کشورهای مسلمان و موجب افتخار جهان اسلام دانست و اظهار داشت: امروز ملت های آزاده جهان به ایران و رهبری انقلاب اسلامی افتخار می کنند.

وی گفت: ملت مسلمان ایران نه به کسی ظلم می کند و نه زیر بار ظلم می رود و با فشار اقتصادی و تحریم نمی توان مردم ایران را تسلیم کرد.

حداد عادل ادامه ادامه داد: اینکه دشمنان تصور می کنند بتوانند با استفاده از این ابزارها ملت ایران تسلیم کنند تفکری باطل است زیرا ما با سلاح ایمان در مسیر الهی گام برمی داریم.

نظام اسلامی یک فرصت برای حل موضوع هسته ای ایجاد کرده

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفتگوهای ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: نظام اسلامی یک فرصت برای حل موضوع هسته ای ایران ایجاد کرده و این فرصت و نرمش قهرمانانه به معنای عجز و ناتوانی کشورمان نیست.

وی تاکید کرد: ملت مومن و غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی زیربار ذلت نخواهد رفت.

کد خبر 2166225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha