۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

حجت الاسلام احمدی:

حضور در راهپیمایی 13 آبان ادای دین به شهدای انقلاب است/ شعار مرگ بر آمریکا را ادامه می دهیم

حضور در راهپیمایی 13 آبان ادای دین به شهدای انقلاب است/ شعار مرگ بر آمریکا را ادامه می دهیم

شهرکرد - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان ادای دین به شهدای اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد احمدی در خطبه این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: تقوای الهی را پیشه کنیم زیرا روز قیامت نزدیک است و در روز قیامت اعمال انسانها سنجش می شود و انسانها باید پرهیزگاری را پیشه کنند.

وی ادامه داد: انسانها باید پرهیزگاری را در پیش بگیرند تا در روز قیامت در مقابل انبیا و اولیای خدا خجالت کشیده نشوند و مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و همیشه به یاد قیامت باشیم.

امام جمعه شهر فرخ شهر در ادامه با اشاره به 13 آبان روز کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران، اذعان داشت: در این روز به جایگاه دانش آموزی ظلم شده است و حرمت دانشگاه شکسته شده است.

وی بیان کرد: 13 آبان سال 1358  لانه جاسوسی توسط دانشجویان تسخیر شد و این عمل توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد و رضایت الهی را در پی داشته است.

روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام احمدی گفت: روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: به لطف الهی راهپیمایی روز 13  آبان را قوی تر و کوبنده تر از سالهای پیش برگزار می کنیم و حضور گسنرده در این راهپیمایی پیروی از خط امام راحل و مقام معظم رهبری و ادای دین به شهدای اسلام و انقلاب است.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا علیه رژیم امریکا را ادامه می دهیم و با این شعار جلوی سلطه آنان را گرفته و جلوی تجاوز تجاوز گران را می گیریم.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: رفتار و کردار آمریکاییها به جهانیان اثبات شده است که آنها به دوستان و هم پیمانمان خود نیز رحم نمی کنند.

وی اظهار دانتش: عملیات ناجوان مردانه تروریستی در مرز کشور که باعث شهادت تعدادی از جوان این کشور شده را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به ایام سوگواری شهادت سید الشهدا گفت: محرم ادامه راه و سیره سید الشهدا است و باید در مسیر امام حسین حرکت کنیم و خودمان را به او برسانیم.

کد خبر 2166796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha