۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰:۱۱

مدال و جوایز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی توزیع شد/ جام اخلاق به فردین معصومی رسید

مدال و جوایز مسابقات جهانی کشتی پهلوانی توزیع شد/ جام اخلاق به فردین معصومی رسید

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مراسم توزیع جوایز و مدال های نفرات برتر مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای، محمدرضا طالقانی رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی کشورمان و علی دولتشاهی رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی جوایز و مدالهای نفرات برتر این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی توزیع شد.

احمد میرزاپور از ایران و رجب کارا از کشور ترکیه حائز عناوین اول و دوم این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی و اشکان مردانی و سیدرضا موسوی به طور مشترک حائز عنوان سوم این دوره از مسابقات شدند.

در این راستا نفر اول این دوره از مسابقات 15 هزار دلار، نفر دوم 10 هزار دلار و نفرات سوم هر کدام هفت هزار و 500 دلار جایزه دریافت کردند.

همچنین علاوه بر جایزه نقدی مدال قهرمانی، تندیس مسابقات و کمربند پهلوانی به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی اهدا شد.

جام اخلاق این دوره از رقابت ها به همراه جایزه پنج هزار دلاری و تندیس مسابقات نیز به فردین معصومی پهلوان ایرانی تقدیم شد.

همچنین با توجه به اینکه عنوان نخست و عنوان سومی مشترک مسابقات به پهلوانان ایرانی رسید در حرکتی نمادین به رسم مهمان نوازی و پهلوانی کشتی گیران گرجستان و آذربایجان که در بازی رده بندی عنوان سومی مغلوب پهلوانان ایرانی شده بودن روی سکوی سومی قرار گرفتند و هدایایی به آنها تقدیم شد.

بنابر این گزارش مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی با حضور 36 کشتی گیر از 25 کشور دنیا در خرم آباد برگزار شد.

کد خبر 2166966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha