۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

سعيدي:

دوره‌هاي آموزشي ايمني در شيروان برگزار شد

دوره‌هاي آموزشي ايمني در شيروان برگزار شد

شيروان - خبرگزاري مهر: سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شيروان گفت: دو دوره آموزشي ايمني با موضوع ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و برق در اين شهرستان برگزار شد.

مهدي سعيدي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همزمان با آبان ماه امسال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شيروان، دو دوره آموزشي ايمني با موضوع ايمني در كارگاه هاي ساختماني و برق را در اين شهرستان برگزار كرد.

به گفته وي اين دوره ها در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و افزایش سطح آگاهی و دانش ایمنی کارگران و کارفرمایان و پیمانکاران شاغل در کارگاه‌های ساختمانی و کارگران اداره برق شهرستان شیروان برگزار شد.

به گفته سعيدي در اين دو دوره آموزش ایمنی كه هر كدام به مدت 20 ساعت با عنوان‌هاي ایمنی در کارگاههای ساختمانی و ایمنی برق  برگزار شد، 24 نفر از کارگران، پیمانکاران و سرپرستان تعاونی های مسکن مهر و همچنین اداره برق شهرستان شیروان حضور داشتند.

او اظهار كرد: اين دوره هاي آموزشي در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شيروان برگزار و در آنها مباحثی در مورد کلیات ایمنی عمومی، اصول تخریب و گودبرداری، اصول کار بر روی اسکلت های فلزی و ایمن سازی محیط کار  و ایمنی در برق به حاضران آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهم مهر ماه امسال، جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی کارگری  و مسئولین ایمنی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت فردی استان در محل اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد و در اين جلسه علي حسين‌پور پاكزاد؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خواستار عملیاتی و فعال تر شدن انجمن صنفی در امور مربوطه شد و مقرر شد تا دوره های تخصصی با محوریت مهارت آموزی ایمنی و آموزش تجربی فارغ التحصیلان رشته های ایمنی در استان برگزار شود.

 

 

کد خبر 2175343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha