۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۵۷

پل تقاطع بزرگراه مدرس با خیابان میرداماد مرمت می شود

پل تقاطع بزرگراه مدرس با خیابان میرداماد مرمت می شود

سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، از تجهیز کارگاه مرمت پل تقاطع بزرگراه مدرس با خیابان میرداماد بلافاصله پس از اخذ مجوزهای ترافیکی لازم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رحیمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل تقاطع بزرگراه مدرس با خیابان میرداماد که به دلیل نشت آب در محل تعدادی از پایه ها دچار خوردگی شده است، در آینده نزدیک به جمع سازه های در دست مرمت پهنه شمال شرقی تهران می پیوندد.وی در تشریح سایر اقدامات مرمتی انجام شده در پهنه شمال شرقی پایتخت، از مرمت پل های تقاطع بزرگراه صدر با خیابان شهید دستواره و خیابان رودکی خبرداد و گفت: عملیات مرمت در پل تقاطع خیابان شهید دستواره شامل تعمیر درزهای بتنی دفنی و آب بندی این اجزا بود تا از نشت رواناب های سطحی به بخش های زیرسازه جلوگیری شود. در پل تقاطع خیابان رودکی که به دلیل تداخل با تعدادی از پایه های بزرگراه طبقاتی صدر بخشی از عرشه بریده شده بود نیز، عملیات آرماتوربندی و ترمیم عرشه به اتمام رسیده و هندریل های پل بهسازی شده است.

به گفته سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، در سایر پل های این پهنه عملیات تعویض درز های آسیب دیده پل تقاطع بزرگراه شهید بابایی با خیابان هنگام در حال انجام است تا جریان ترافیک روی این سازه مهم حمل و نقلی تسهیل شود.

گفتنی است تعمیرات تخصصی پل های شهر تهران در 4 پهنه شمال شرقی، شمال غربی، جنوب شرقی و جنوب غربی توسط 4 پیمانکار مختلف در حال انجام است. در کنار اقدامات اجرایی، فعالیت های مربوط به طراحی و نظارت نیز در دو پهنه شرقی و غربی تقسیم بندی و به مهندسان مشاور توانمند در این زمینه سپرده شده است. به این ترتیب پل های سواره رو نیازمند تعمیر و مرمت براساس اولویت های مطالعاتی و همچنین پیام های 137 مورد سرکشی و بهسازی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 2178452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha