۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۴

شهرکی:

اداره کل فنی و حرفه‌ای کرمان و انجمن صنفی کاریابی‌ غیردولتی تفاهمنامه امضا کردند

اداره کل فنی و حرفه‌ای کرمان و انجمن صنفی کاریابی‌ غیردولتی تفاهمنامه امضا کردند

کرمان - خبرگزاری مهر: معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از امضاء تفاهمنامه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان و انجمن صنفی کاریابی های غیردولتی خبر داد.

افشین شهرکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تفاهمنامه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان و انجمن صنفی کاریابی‌های غیردولتی با محوریت متقاضیان طرح بیمه کارگران ساختمانی و شاغلین فرش و صنایع دستی به امضا رسید.

وی ادامه داد: طبق این تفاهمنامه امور ثبت نام و تحویل کارت صادر شده متقاضیان استفاده از طرح بیمه کارگران ساختمانی و شاغلین صنایع دستی و فرش به مدت دو سال در سطح شهرستان های استان توسط این انجمن صورت خواهد گرفت.

شهرکی تسهیل کار، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ایجاد عدالت در استفاده متقاضیان از طرح را از اهداف مهم این تفاهمنامه ذکر کرد و حضوردر دوره آموزشی اولیه، ورود اطلاعات متقاضیان به وب سازمان advari.irantvto.ir دریافت هزینه مصوب بابت امور ثبت نام و آزمون را از تعهدات انجمن عنوان کرد.  

این مسئول تعهدات اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمان را نیز نظارت بر حسن انجام کار، آموزش اولیه شیوه انجام کار، اختصاص کارت اعتباری ثبت نام آزمون در مقابل دریافت فیش واریزی به حساب خزانه داری برای هر نفر طبق تعرفه تعیین شده، دریافت اطلاعات ثبت نام شدگان از سایت، انجام کلیه مراحل آزمون در مراکز تابعه و در نهایت صدور گواهینامه برای متقاضیان بیان کرد.
 

کد خبر 2179121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha