۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۴

منصوری:

افتخارات کسب شده در انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

افتخارات کسب شده در انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

گرگان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شهرستان بندر تركمن گفت: كسب مقام هاي كشوري و جهاني جوانان در عرصه هاي علمي، فرهنگي، ورزشي و اجتماعي مديون خون شهداي انقلاب و جنگ تحميلي است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصالح منصوري ظهر سه شنبه در مراسم گراميداشت يادواره شهداي 5 آذر در مصلي گرگان اظهار کرد: براي حفظ و احيا باورها و ارزش هاي شهدا برپايي چنين مناسبت هايي بسيار ضروري است و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل هاي آينده با انجام چنين يادواره هايي مسير مي شود.  

وي اذعان داشت: در قبال شهدا وظيفه اي بر دوش ما است و آن توجه به مقام شامخ شهدا و روايت رشادتها و دلاوريهاي اين عزيزان در ميدان جنگ به جوانان دهه 70 به بعد است.

امام جمعه شهرستان بندر تركمن در خصوص شهداي 5آذر گرگان گفت: در 29 آبان سال 57 رژيم پهلوي به زائران حرم امام رضا حمله كرد و امام خميني پيامي مبني بر محكوم كردن اين حركت غير انساني رژيم ستم شاهي را صادر کرد.

وي ادامه داد: مردم متدين شهر گرگان نيز مثل ديگر شهرهاي كشور به پيام امام راحل لبيك گفته و در ميدان امام زاده عبدا.. گرگان تجمع كردند و به دنبال آن ماموران پهلوي اين مردم مظلوم را به گلوله بستند.

گفتني است يادواره شهداي 5آذر و يك هزارو 400 شهيد گرگان و روز بسيج مستضعفين با حضور مسئولين استاني و جمع كثيري از مردم در مصلي گرگان برگزار شد.

کد خبر 2183328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha