۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

اجتماع بزرگ بسیجیان در خورموج برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان در خورموج برگزار شد

دشتی - خبرگزاری مهر: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دشتی در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دشتی ظهر سه‌شنبه دراین آئین با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا و 214 شهید شهرستان و آرزوی توفیق صحت و سلامتی برای بزرگ پرچم‌دار انقلاب اسلامی و سران سه قوه اظهار داشت: بسیار مفتخریم در جمع نورانی شما مناسبت با عظمت هفته بسیج را تبریک و تهنیت عرض کنیم.

سید علی هاشمی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در باب جهاد و شهادت مصادیق این آیه‌ها را شهدا و بسیجیان دانست و افزود: مصادیق این آیات غیر از شهدا و بسیجیان چه کسانی هستند که دعوت معمار بزرگ انقلاب را لبیک گفتند در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و امروز افتخار ملت و نظام هستند.

وی ادامه داد: دشمن به توان بسیجیان در جنگ اعتراف کرده و اتفاقات اخیر در کشورهای همسایه و آنجا که بسیجیان نقش داشتند آنجا هم اعتراف کردند.

هاشمی تصریح کرد: در ارتباط با تیم مذاکره کننده این تیم با داشتن روحیه بسیجی و تفکر بسیجی پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

ریشه تفکر بسیجی در تاریخ اسلام و قرآن است

وی اضافه کرد: لبخندهای لطیف ظریف در مقابل پنج کشور قدرتمند جهان به آنها فهماند تحریم‌ها تاثیر گذار نیست و باید حق ملت ایران را به رسمیت شناخت.

هاشمی با اشاره به اینکه ریشه تفکر بسیجی در تاریخ اسلام و قرآن است افزود: تشکیل بسیج یک بحث و حادثه جدیدی نیست بلکه تیزبینی معمار کبیر انقلاب باعث احیای این تفکر شد و جوانان برومند ملت ایران دعوت قرآن را لبیک گفتند.

وی گفت: تفکر بسیجی کهنه و قدیمی نمی‌شود بلکه هر روز زوایای زیبای پنهان آن آشکارتر می‌شود و هر کجا که اسلام، قرآن و منافع مسلمانان در خطر باشد آنجا بسیجی حاضر است.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان اینکه شکل گیری بسیج بر اساس احکام فقهی و جهادی استوار است خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور ایران به عنوان ابر قدرت و نظام اسلامی به عنوان نظام قوی در جهان قلمداد می‌شود به‌واسطه مولفه‌ها و شاخص‌های منحصر به فرد بسیجیان است.

بسیجی بازوی ولایت است و امروز اساس کار ما نیز همین است

هاشمی ارتباط با خدا، حضور در صحنه‌ها، شهادت طلبی، روحیه دشمن ستیزی و بصیرت را از ویژگی‌های برجسته بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجی بازوی ولایت است و امروز اساس کار ما نیز همین است.

وی افزود: اگر امروز توفیق داشته‌ایم مملکت اسلامی و ملت بزرگ ایران از گزند نابکاران حفظ کنیم به برکت حضور گسترده بسیج بوده که باید قدر این تفکر را بدانیم و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

هاشمی با اشاره به بودجه 93 از همه بسیجیان خواست با نگاه بین‌المللی و ملی با ارائه طرح برای توسعه و آبادانی شهرستان خدمتگزاران خود را کمک کنند.

کد خبر 2183421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha