۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵

سردار شریف:

دانش و تجهیزات هسته‌‌ای ایران محصول 20 سال تلاش دانشمندان کشورمان است

دانش و تجهیزات هسته‌‌ای ایران محصول 20 سال تلاش دانشمندان کشورمان است

نیشابور - خبرگزاری مهر: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دانش و تجهیزات هسته‌‌ای ایران محصول 20 سال برنامه‌ریزی و تلاش دانشمندان کشورمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، بعدازظهر سه شنبه در مراسم گرامی‌داشت سالروز تاسیس بسیج در ورزشگاه انقلاب نیشابور، افزود: دانشمند بسیجی شهید دکتر شهریاری توانست با روحیه بسیجی و تلاش علمی بسیار، دانش هسته‌ای ایران را به مرحله غنی‌سازی 20 درصد برساند.

وی اظهار داشت: اگر ما به سرشاخه‌های علم دست پیدا کنیم می‌توانیم به اقتدار و عزت کشور اضافه کنیم.

سخنگوي سپاه پاسداران در ادامه از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به‌عنوان فرزندان انقلاب یاد و از آن‌ها به این خاطر که حقوق هسته‌ای ملت را محفوظ داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

شریف با بیان اینکه مردم در اطاعت از مقام معظم رهبری هیچ شک و تردیدی ندارند، تصریح کرد: قطعا دنیا در مقابل عظمت و کرامت ملت باهوش ایران و فرزندان رشید کشور سر تعظیم فرود می‌آورد.

وی یادآور شد: مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب اسلامی برای حضور در کشورمان حق توحش می‌گرفتند اما امروز در مقابل عظمت ملت زانو می‌زنند و مجبور هستند برای توجیه مسائل با اسرائیل که سگ دست‌آموز خودشان هستند، دست ‌و ‌پنجه نرم کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز در هفته بسیج شاهد هجمه فراوان رسانه‌ای علیه بسیج هستیم که البته این حملات همیشه بوده است تا جایی که در مقطع جنگ تحمیلی می‌گفتند بسیجیان بلد نیستند بجنگند اما ما کاری کردیم که رژیم بعث عراق برای همیشه از صحنه تاریخ حذف شد و بارگاه حضرت امام حسین(ع) در اختیار شیعیان قرار گرفت.

شریف با اشاره به اینکه ملت ما به‌دنبال ارائه یک الگوی موفق در اداره جامعه، سبک زندگی، استحکام خانواده و پیمودن پیشرفت است، تاکید کرد: باید نگاه ما بسیجیان به وصیت‌نامه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

وی با طرح این پرسش که آیا غلبه بر دشمن تا دندان مسلح بعث عراق سخت‌تر است یا تامین غذا و نیازهای کشور با این همه منابع مادی و انسانی زیاد، معتقد است: باید با روحیه و تفکر بسیجی، مشکلات را از سر راه مردم برداریم.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: ما منکر تورم، گرانی و سایر مشکلات نیستیم و از همه مسئولان کشور عاجزانه تقاضا داریم با همان روحیه خط‌شکنی بسیجیان در دفاع مقدس، مشکلات را از جلو پای ملت بردارند.

کد خبر 2183484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha