۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

در 9 ماه گذشته/

بیش از چهارهزار طرح اشتغالزایی برای مددجویان سیستان و بلوچستانی به اجرا درآمد

زاهدان-خبرگزاری مهر: معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 4 هزار و 85 طرح اشتغال برای مددجویان تحت پوشش به مرحله اجرا درآمده است.

رمضان پودینه در گفتگو با مهر اظهار داشت: این تعداد طرح در قالب کار انگیزی، توان افزایی و خودکفایی و با اعتباری بالغ بر 248 میلیارد ریال در راستای توانمند سازی مددجویان در استان به مرحله اجرا در آمده است.

وی اظهار داشت: از این تعداد 2 هزار و 247 طرح با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال در قالب مشاغل خانگی و از محل تسهیلات قرض الحسنه و تعداد 998 طرح با اعتبار 99 میلیارد ریال در قالب خود اشتغالی از محل تسهیلات بانکی به مرجله اجرا درآمده است.

پودینه یادآور شد در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 5 هزار و 108 طرح مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اعتباری بالغ بر 391 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

وی گفت: به منظور توانمند سازی مددجویان و فرزندان آنها در همین مدت نسبت به آموزش رشته های فنی و حرفه ای برای 6 هزار و 644 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اقدام شده است.

پودینه طرح ها ی اجرا شده به منظور اشتغال مددجویان را در بخش های کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات و صنایع دستی عنوان کرد و گفت: به همین منظور تا کنون 30 هزار و 268 نوبت بازدید و نظارت فنی و تخصصی توسط مهندسان ناظر و حوزه اشتغال از طرح های ایجاد شده بعمل آمده است.

کد خبر 2197459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha