۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹

مصلحی مطرح کرد:

فتنه 88 یک کودتای بین‌المللی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در ایران بود

فتنه 88 یک کودتای بین‌المللی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در ایران بود

وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه 88 یک کودتای بین‌المللی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما وقتی آمریکایی ها از اجرای این فتنه به نتیجه نرسیدند نخستین قطعنامه تحریم علیه ایران را طراحی و تصویب آن را در سازمان ملل دنبال کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حیدرمصلحی شامگاه چهارشنبه در همایش عاشورائیان در شهرستان شهرضا افزود: آمریکا پس از برگزاری انتخابات دولت نهم به این نتیجه رسید که وضعیتش در دنیا وخیم شده و شعارهای انقلاب دوباره روی کار آمده لذا طرح و برنامه فتنه 88را ریخت.

وی ادامه داد: در همین جریان ما دفتر دفتر یکی از سران فتنه را گرفته که در این دفتر جزوه ای یافت شد که بسیار قابل توجه بود و در آن سیر اتفاقاتی که افتاده بود وجود داشت.

مصلحی تصریح کرد: در این دفتراز یک سال پیش از انتخابات تا یک سال تا یک سال پس از آن پیش‌بینی شده بود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه پس از انجام مطالعات گسترده در خصوص این جزوه به این نتیجه رسیده که تمامی سیاست‌گذاری‌ های موجود در آن مبتنی بر تفکرات حزب توده است.

مصلحی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: در واقع دشمن و در راس آن آمریکا برنامه ریزی های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران دنبال کرده است که تحریم های اقتصادی موجود در دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از آن است.

فتنه 88 یک کودتای بین المللی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بود

وزیر سابق اطلاعات در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فتنه 88 یک کودتای بین‌المللی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود اما وقتی آمریکایی ها از اجرای این فتنه به نتیجه نرسیدند نخستین قطعنامه تحریم علیه ایران را طراحی و تصویب آن را در سازمان ملل دنبال کردند.

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان نظام که از مشکل‌آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران با اتکای به جنگ سخت امید خود را از دست دادند پس از آن و در دهه دهه هفتاد تدوین جنگ نرم را دنبال کردند.

وی ادامه داد: دشمن برای تخریب گفتمانی که مقام معظم رهبری آن را تبیین نموده اند طراحی سنگینی را دنبال می کنند انجام می‌دهد وچنانچه آنان در بخش اقتصاد مقاومتی در راستای جنگ نرم نیز برنامه دارند.

تحریم چیزی نیست که ما را از پای در بیاورد مشکل در مدیریت کشور است

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت:  تحریم چیزی نیست که بتواند ما را زمین‌گیر کند و مشکل در مدیریت کشور است، اگر در مدیریت کشور برنامه داشته باشیم می‌توان جلوی تحریم‌ و گران‌فروشی‌ها را گرفت.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه غرب در توافقنامه ژنو، روغن ریخته را نذر امام‌ز‌اده کرد بیان داشت: آنان در این توافقنامه آورده اند ایران می تواند تولیدات پتروشیمی خود را به اروپا صادر کند و این موضوع در حالی است که ایران آن را با قیمت بسیار مناسب در منطقه به فروش می رساند و نیازی به صادرات آن به اروپا ندارد.

 

 

 

کد خبر 2206514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha