۱۴ دی ۱۳۹۲، ۲۱:۳۵

شیشه‌فروش:

منتظر مدیریت استراتژیک آب از سوی وزارت نیرو و عمل به آن هستیم

منتظر مدیریت استراتژیک آب از سوی وزارت نیرو و عمل به آن هستیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر بحران آب استان اصفهان گفت: مدیریت استراتژیک آب باید از سوی وزارت نیرو تعریف شود و با ابلاغ آن به استان در دستور کار استانداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  شیشه‌فروش بعداز ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت: مسئولان استان تاکنون در حد توان و نیروی خود در تمام بخش‌ها ورود پیدا کردند و در جهت بهبود وضعیت آب اقداماتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه در راستای مصرف بهینه آب استانداری نقش سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت بر فعالیت‌های اجرایی را دارد و ادامه داد: این اقدامات در سطح استان به خوبی انجام شده است.

مدیر بحران آب استان اصفهان افزود: آنچه در این زمان بیش از هر چیز دیگر لازم و ضروری است تشکیل جلسه‌ای از سوی شرکت آب و فاضلاب استان و مسئولان وزارت نیرو در جهت تعریف مدیریت استراتژیک آب استان است و اقداماتی که باید در لوای آن انجام بگیرد.

وی طراحی بسته جامع تامین آب را دومین گام در زمینه بهبود کم‌آبی استارن نام برد و یادآور شد: برگشت به قوانین و اینکه وظایف دستگاه‌ها در این راستا چیست و وزات نیرو چه وظایفی دارد، اعتباراتی که باید اختصاص یابد، اقدامات حمایتی که از دستگاه‌ها شود باید تعریف شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تعریف استراتژی بحران آب زمانی امکانپذیر است که وضعیت موجود مورد بررسی قرار گیرد که در این جلسه به طور کامل تشریح شد و اینکه به کجا باید برسیم بر این دو مبنا تعریف شود و ابراز داشت: استانداری اصفهان پر همت و پرقوت منتظر دستورالعمل وزارت نیرو است.

وی نگرانی‌های موجود در مورد خشکسالی آب استان اگرچه منطقی خواند اما تاکید کرد این نگرانی‌ها نباید به یاس تبدیل شود و نباید از قدرت لایزال الهی غافل شد.

کد خبر 2207773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha