۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

احمدی:

تبدیل آبعلی به کمپینگ تیمهای فوتبال در سایه توسعه "اسپرت توریسم"

تبدیل آبعلی به کمپینگ تیمهای فوتبال در سایه توسعه "اسپرت توریسم"

دماوند - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر آبعلی و عضو کمیسیون های گردشگری این شورا از تبدیل آبعلی به کمپینگ تیم های فوتبال در سایه توسعه "اسپرت توریسم" خبر داد.

غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر دو طرح گردشگری با زمینه های ورزشی و اقامتی به نامهای "بام سپید" و "رمیلیا" در شهر آبعلی با مشارکت بخش خصوصی و پیگیری های شورای اسلامی شهر برای توسعه توریسم در ابعاد مختلف مدنظر هستند.

وی ادامه داد: فراوانی اکسیژن در هر مترمکعب از هوا و میزان ارتفاع از سطح دریا دو شاخصی هستند که به باور بسیاری از کارشناسان زبده در رشته های ورزشی هوازی در ردیف مهمترین مسائل برای تعیین نقاط تمرین و راه اندازی کمپ تیم های ورزشی مختلف بویژه فوتبال قرار دارند.

این مسئول اضافه کرد: شاید جالب باشد که مردم بدانند، تنها دو نقطه در جهان را می توان یافت که دو شاخص مذکور در آنها به بهترین شکل ممکن یافت شود که سایت پیست اسکی شهر آبعلی به همراه منطقه ای در ارتفاعات کشور اسپانیا این مناطق هستند.  

احمدی افزود: خوشبختانه طرح اقامتی و گردشگری بام سپید آبعلی بر توسعه این شهر بر اساس ایجاد فضایی برای تشکیل کمپینگ تمرینی تیم های فوتبال نه تنها ایران بلکه منطقه و حتی جهان استوار شده است.   

عضو شورای اسلامی شهر آبعلی اظهار داشت: خوشبختانه 90 درصد مسائل مقدماتی این طرح گردشگری عظیم انجام شده و در صورت موافقت استانداری امور عملیاتی آن آغاز می شود، پروژه توریستی رمیلیا با هدف توسعه گردشگری عمومی در ابعاد مختلف نیز در حال طی مراحل مقدماتی است.

کد خبر 2216478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha