۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

احسانی مطرح کرد:

دلایل افزایش آمار طلاق های عادی در بشاگرد/قطعی 4 ماهه اینترنت ثبت احوال

دلایل افزایش آمار طلاق های عادی در بشاگرد/قطعی 4 ماهه اینترنت ثبت احوال

بشاگرد - خبرگزاری مهر: رئیس ثبت احوال شهرستان بشاگرد گفت: به علت نبود دفتر ثبت طلاق در این شهرستان بیشترطلاق ها بصورت عادی انجام می شود.

خلیل احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مشکلات قطعی های مکرر اینترنت ثبت احوال شهرستان بشاگرد بیان داشت: قطعی مداوم و مستمر دیتا در مرکز شهرستان از مهمترین مشکلات اداره ثبت احوال شهرستان بشاگرد است.

وی گفت: به علت نقض فنی در سیستم مخابرات شهرستان بشاگرد ارتباط خط دیتای مرکز شهرستان بشاگرد و این اداره در 9 ماه گذشته بیش از چهار ماه به طور مداوم و مستمر قطع شد که این امر موجب اختلال در ارائه خدمات سجلی به مردم این شهرستان بوده است.

وی نبود دفتر خانه ازدواج و طلاق در مرکز شهرستان بشاگرد شهر سردشت، نبود آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات قبل از ازدواج در شهرستان بشاگرد را از دیگر مشکلات مردم این شهرستان در امر ثبت ازدواج و طلاق دانست.

احسانی با بیان اینکه در 9ماهه گذشته 15مورد ازدواج و یک مورد طلاق در شهرستان بشاگرد ثبت شده است، اظهارداشت: به علت نبود دفتر ثبت طلاق در این شهرستان بیشترطلاق ها بصورت عادی است

احسانی گفت: بیشترین فراوانی انتخاب نام در بشاگرد برای پسران نامهای امیر حسین، مهدی، امیر علی، امیر عباس و امیر مهدی است و برای دختران نامهای فاطمه، زهرا، زینب، نرگس و ام البنین است.

وی گفت: 99.56 درصد ثبت جاری تا یکساله و 100 درصد وقایع جاری ولادت در مهلت قانونی 15 روزه ثبت شده که بیش از نیم درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته احسانی، از مجموع 125 مورد فوت ثبت شده در نه ماهه گذشته 99.09 درصد وقایع آن درمهلت قانونی 10 روز ثبت شده است که بیش 1.38 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشتیم.

احسانی تعداد ولادت ثبت شده را 457 مورد در نه ماه گذشته عنوان کرد.

 

کد خبر 2216530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha