۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

با تقدیر از تلاش‌های دکتر حیدری/

علیرضا رئیسی به‌عنوان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

علیرضا رئیسی به‌عنوان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، دکتر علیرضا رئیسی به‌عنوان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیش از ظهر دوشنبه در این آئین اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد توسعه بسیار خوبی در بخش‌های بهداشت و درمان استان بوشهر بوده‌ایم که شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر را افزایش داده است.

محمدحسن پرآور در ادامه با تقدیر از تلاش‌های دکتر غلامرضا حیدری در زمان تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیان داشت: دکتر حیدری در زمان حضور خود در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همه تلاش خود را در راستای توسعه دانشگاه در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کار گرفت.

وی با اشاره به توانمندی دکتر رئیسی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تاکید کرد: دکتر رئیسی  از نیروهای علمی و متخصص در بخش بهداشت و سلامت است که انتظار می‌رود با حضور ایشان شاهد روند توسعه‌ای بهداشت و سلامت در استان باشیم.

زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان بوشهر توسعه یافته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از پروژه‌های بسیار مهم اجرا شده طی یک سال اخیر در استان بوشهر بیان داشت: بهره‌برداری از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گام بلندی در رفع مشکلات درمانی مرکز استان بود.

وی بیان داشت: اقدامات بسیار خوب دیگری نیز در راستای بهبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان بوشهر صورت گرفته است که می‌توان به ساخت بیمارستان شهید گنجی برازجان، جذب نیروهای متخصص، توسعه مراکز درمانی و بیمارستان قلب در بوشهر اشاره کرد.

پرآور تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم و با کار و همدلی زمینه را برای توسعه استان بوشهر در زمینه‌های مختلف فراهم سازیم تا مردم مشکلات کمتری داشته باشند.

بخش بهداشت و سلامت استان بوشهر نیازمند تلاش و کوشش بیشتر است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین اظهار داشت: بهداشت و سلامت یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه در هر جامعه است که ضروری است شاهد بهبود وضعیت این بخش در استان باشیم.

دکتر عبدالکریم جمیری ادامه داد: تلاش های بسیار زیادی در دوران خدمتی دکتر حیدری صورت گرفته است و امیدواریم در دوره خدمتی دکتر رئیسی شاهد گسترش فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش سلامت باشیم.

وی در ادامه خواستار تلاش همه مسئولان بهداشت و درمان استان برای توسعه بخش سلامت شد و تصریح کرد: یکی از مهمترین شرایط پیشرفت توجه به نیروی انسانی کارآمد است که باید با به‌کارگیری افراد توانمند در این مسیر گام برداریم.

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های چهار ساله دکتر غلامرضا حیدری، دکتر علیرضا رئیسی به‌عنوان رئیس جدید علوم پزشکی دانشگاه بوشهر معرفی شد.

 

کد خبر 2233531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha