۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۵۸

جوانشیر به مهر خبر داد:

آماده باش کامل نیروهای هنگ مرزی پارس آباد برای امدادرسانی

آماده باش کامل نیروهای هنگ مرزی پارس آباد برای امدادرسانی

پارس آباد-خبرگزاری مهر: فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از آماده باش کامل نیروهای هنگ مرزی این شهرستان با بروز زمین لرزه بعد در ظهر در کشور جمهوری آذربایجان خبر داد.

سرهنگ اردشیر جوانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: آمادگی نیروهای هنگ مرزی این شهرستان در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه وبویژه امدادرسانی در این مواقع است.

وی تصریح کرد: هم اکنون به تمامی نیروهای هنگ مرزی شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و بخش اصلاندوز آماده باش داده‌ایم تا در صورت وقوع هر گونه حادثه‌ای، اقدامات امدادرسانی خود را انجام دهند.

فرمانده هنگ مرزی پارس آباد همچنین با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت در این شهرستان ارائه نشده است، متذکر شد: گشت های مرزی این نیرو نیز با حضور در نوار مرزی تلاش می کنند خسارت های احتمالی را کنترل کنند.

وی با تاکید بر اینکه زلزله کشور آذربایجان هیچگونه تلفات جانی و خسارت مالی در منطقه مرزی نداشته است، عنوان کرد: کانون این زلزله منطقه مرزی آذربایجان و ایران در عمق 46 کیلومتری زمین اعلام شده اما به دلیل شدت و عمق زیاد در شهرهای این استان و استان های همجوار نیز نیز احساس شده است.

جوانشیر همچنین با اعلام آمادگی مجدد نیروهای هنگ مرزی پارس آباد و سایر شهرهای شمالی استان برای مقابله با شرایط بحرانی یادآور شد: شهرستان پارس آباد مغان در شمالی ترین نقطه استان اردبیل واقع شده و بیش از 100 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.

کد خبر 2233879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha