۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

با حضور مسئولان/

حسن ابراهیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه شد

حسن ابراهیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، حسن ابراهیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تقدیر و معارفه فرماندار جدید بوشهر صبح چهارشنبه با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و تعدادی از مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی استان بوشهر برگزار شد.

در این آئین حسن ابراهیمی به عنوان نخستین فرماندار بوشهر در دولت تدبیر و امید معارفه شد و از تلاش های غلامحسین خسروی تقدیر شد.

لازم به ذکر است که حسن ابراهیمی در دولت اصلاحات فرماندار شهرستان دشتی بود و در اواخر استانداری فریدون حسنوند به عنوان مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری منصوب شد.

این تغییر، دومین تغییر فرمانداران استان بوشهر در دولت یازدهم است و پیش از این نیز فرماندار شهرستان تنگستان تودیع و معارفه شده بود.

معارفه فرماندار شهرستان تنگستان روز دوشنبه برگزار شد و غلام رضا ترک زاده به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد و از تلاش های احمد جعفری نسب که به عنوان فرماندار هندیجان انتخاب شده است، تقدیر شد.

غلامرضا ترک‌زاده سابقه بیش از ۱۵ سال کار مدیریتی را در کارنامه خود دارد و مدتی به عنوان بخشدار مرکزی دشتستان، شهردار بندر ریگ و شبانکاره، معاون فرماندار دشتستان و کارشناس سیاسی فرمانداری دشتستان فعالیت داشته است.

کد خبر 2234765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha