۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴

جعفری در گفتگو با مهر:

داوران لیگ برتر مراقب بازیهای پایانی لیگ باشند/ فجر 15 امتیاز با قضاوتهای اشتباه از دست داد

داوران لیگ برتر مراقب بازیهای پایانی لیگ باشند/ فجر 15 امتیاز با قضاوتهای اشتباه از دست داد

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز از داوران حاضر در مسابقات لیگ برتر درخواست کرد که در بازی های پایانی لیگ مراقبت بیشتر در نحوه سوت زدن های خود داشته باشند.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تیم فجر در بازی مقابل پرسپولیس می توانست سه امتیاز را کسب کند، گفت: همگان شاهد انجام این بازی و نحوه قضاوت ها بودند که اگر سوت های این بازی به موقع و درست زده می شد به طور حتم سه امتیاز این بازی را کسب می کردیم.

وی تصریح کرد: نحوه قضاوت داور این بازی به گونه ای بود که کارشناسان برنامه 90 نیز از این همه اشتباه تعجب کردند اما برای ما سودی ندارد.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: اگر از اول بازی های لیگ برتر به نحوه قضاوت داوران بازی های تیم فجر توجه کنیم به گفته کارشناسان داوری که این بازی های را از طریق برنامه 90 کارشناسی کردند تاکنون باید حدود 15 امتیاز به تیم فجر اضافه می شد.

جعفری تاکید کرد: به هیچ عنوان عمدی در نحوه قضاوت در کار نبوده اما اگر داوران جوان در بازیهای باقی مانده لیگ برتر دقت بیشتری داشته باشند به طور حتم امتیازی از بین نخواهد رفت.

جعفری در خصوص وضعیت بازیکنان تیم فجر نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان با شادابی خاصی در تمرینات حضور دارند و به خود باوری رسیدند.

وی ادامه داد: به طور حتم با هماهنگی کادر فنی و بازیکنان نتایج از دست رفته را جبران خواهیم کرد و در لیگ برتر می مانیم.

کد خبر 2234814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha