۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۱۲

سیریک برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی آماده است

سیریک برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی آماده است

سیریک - خبرگزاری مهر: فرماندار سیریک گفت: این شهرستان با برخورداری از منابع طبیعی و جاذبه های گردشگری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و مسافرین آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسفندیاری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با الزامی دانستن به ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مهمانان نوروزی در این شهرستان بیان داشت: این شهرستان با برخورداری از جاذبه های گردشگری تالاب بین المللی خور آذینی و ساحل زیبای کوهستک و سیریک و همچنین برخورداری از بازار لوکس و خارجی میشی در ایام نوروز می توان مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار بگیرد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای سیریک افزود : به منظور مهیا نمودن امکانات و ارتقای سطح کمی وکیفی خدمات و از آن مهمتر فراهم نمودن آرامش و امنیت سفرهای خاطره انگیز برای مسافران و مهمانان نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفرهای سیریک آماده ارائه خدمات به مسافرینی که وارد این شهرستان می شوند است.

اسفندیاری با تاکید برارائه خدمات به مسافرین بیان کرد : تمام کمیته ها در امر خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی در راستای بر پایی هرچه مطلوب تر شدن برنامه های نوروز 93 برای مسافرین انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی هم یک فرصت و هم می تواند یک تهدید باشد گفت: احتمال دارد معادل جمعیتی شهرسیریک مهمان نوروزی وارد شهرستان شود ، که با سرویس دهی مناسب می توان هر ساله این آمار را بالاتر ببریم.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از شش هزار و 500 نفر در محل های اسکان این شهرستان اسکان داده شد، که در مقایسه با سالهای قبل رشد چشم گیر داشته است.

وی عنوان کرد: امسال فضا اسکان برای 10 هزار نفر مهمان نوروزی پیش بینی شده است، که در قالب 14 مدرسه با 110 کلاس از طرف کمیته اسکان مهمانان در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 2239152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha