۴ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۵۶

انتقاد استاندار مازندران از غیبت برخی مدیران در جلسه ستاد جوانان

انتقاد استاندار مازندران از غیبت برخی مدیران در جلسه ستاد جوانان

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران از شرکت نکردن برخی مدیران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان انتقاد کرد و گفت: رسیدگی به امور جوانان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار شامگاه یکشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان در استانداری با تاکید بر اینکه عزم جدی برای رسیدگی به مسائل جوانان وجود دارد، اظهار داشت: تشکیل کمیته های تخصصی مربوط به حوزه کاری دستگاهها برای رسیدگی به مسائل ستاد جوانان باید برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان استان سرآمد جوانان کشور است، اظهار داشت: مسئولان باید برای کاهش مشکلات جوانان گام بردارند و باید از سرمایه ارزشمند انسانی کشور به درستی بهره گیریم.

وی برنامه ریزی برای رفع مشکلات معیشتی و تحصیلی جوانان را ضروری دانست و گفت: جوانان غیور و متعهد استان جزو سرمایه های کشور و استان به شمار می روند.

محمد حسن فقیه علی آبادی مشاور استاندار در امور جوانان نیز برنامه ریزی برای شبکه های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: جوانان در مباحث مختلف علمی و ... ظرفیت بسیار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه باید جوانانی با نگرش اسلامی تربیت شوند، افزود: استفاده زا فرصتها برای رفع تهدیدها مهمترین راهبرد در امور مربوط به جوانان است.

کد خبر 2242636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha