۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

كياني:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در دوره‌های مجازی دانشجو مي‌پذيرد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در دوره‌های مجازی دانشجو مي‌پذيرد

سنندج- خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از پذیرش دانشجو در دوره‌های مجازی این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدقربان کیانی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین همایش بین المللی عمران شهری با نگرش فناوری های نوین که در قالب یک میزگرد تخصصی با حضور تعدادی ازمسئولان واساتید دانشگاه برگزارشد، گفت: این همایش حاصل 15 ماه تلاش شبانه روزی اساتید دانشکده فني و هم چنین معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه است.

کیانی عنوان کرد: 9 سخنران ویژه و نام آور در عرصه عمران شهری از مراکز برجسته علمی کشورهای مختلف از جمله انگلیس، استرالیا و آلمان و هم چنین دانشگاه های مطرح داخل کشور برای شرکت در این همایش دعوت شدند و خوشبختانه اکثر نیز حضور یافتند.

وی ادامه داد: در کنار پانل های تخصصی، کارگاه آموزشی GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) در بحث عمران شهری در حاشیه این همایش برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج یکی از سیاست های اصلی دانشگاه را حرکت در راستای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بررسیدن به جایگاه علمی برتر خاورمیانه خواند و اظهارداشت:  برگزاری همایش هایی در سطح ملی و بین المللی در زمینه های مختلف علمی زمینه و بستر تحقق این مهم را فراهم می کند.

کیانی افزود: ورود بیشتر به مباحث پژوهشی از برنامه ها و اولویت های مدیران و مسئولان دانشگاه های آزاد سطح استان است.

وی از پذیرش دانشجو در دوره های مجازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر پذیرش دانشجو در دوره های مجازی از دیگر برنامه های ما در آینده پذیرش هیئت علمی برای بخش پژوهش در دانشگاه است.

وی با اعلام افزایش اعتبارات پژوهشی دانشگاه آزاد واحد سنندج اظهارداشت: اعتبار پژوهشی این دانشگاه از 5 درصد به 6 درصد افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بر تقویت مراکز رشد و واحدها دانش بنیان در دانشگاه تاکید کرد و افزود: تاکنون که واحدهای علم و فناوری دانشگاه توانسته‌اند اقدامات ارزشمندی در زمینه های علمی و اختراعات مختلف داشته باشند.

کیانی یادآورشد: امیدواریم دستاوردها و نتایج پژوهش هایی که در طول این سه روز برگزاری همایش عرضه شد سبب تحول در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در کشور به ویژه در استان کردستان شود.

وی خطاب به دانشجویانی که عنوان کرده بودند هزینه برگزاری این همایش از شهریه ای که آنها به دانشگاه می دهند تامین شده است، گفت: این همایش حدود 100 میلیون تومان درآمد داشته است و یک ریال هم از شهریه دانشجویان برای برگزاری این همایش بین المللی هزینه نشده است.

کیانی ادامه داد: دستگاه های اجرایی زیادی در سطح استان حامی دانشگاه آزاد برای برگزاری این همایش بودند لذا اصلا نیازی به هزینه کردن از شهریه دانشجویان نبوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج  در پایان از اصحاب رسانه استان برای پوشش اخبار مربوط به این همایش و تمامی دستگاه های حامی همایش قدردانی کرد.

نخستین همایش بین المللی عمران شهری با نگرش فناوری های نوین از 13 اسفند ماه جاری در سنندج آغاز و شامگاه پنجشنبه 15 اسفندماه به کار خود پایان داد.

کد خبر 2250923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha