۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۲۹

آموزده:

جذب سرمايه گذار براي توسعه اقتصادي و گردشگري بهشهر از اهميت بالايي برخوردار است

جذب سرمايه گذار براي توسعه اقتصادي و گردشگري بهشهر از اهميت بالايي برخوردار است

بهشهر- خبرگزاری مهر: شهردار بهشهر گفت: جذب سرمايه گذار براي توسعه اقتصادي و گردشگري بهشهر از اهميت بالايي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد آزموده، سه شنبه شب در نشست خبري با اصحاب رسانه افزود: بهشهر شهر تاريخ و طبيعت است  كه بايد بستر سازي مناسب براي جذب سرمايه گذار در اين بخش فراهم شود.

وي يادآور شد: بايد با اعتماد سازي و ارائه مصوبات تكميلي در جهت ايجاد زير ساختهاي لازم گردشگري در شهر تلاش كرده و بهشهر را شهري اقامتي براي مسافران و گردشگران كنيم و شهر عبوري نباشد تا در جهت رونق و توسعه اقتصادي تلاش شود.

آزموده با بيان اينكه بهشهر داراي توان بالايي در بخش مهندسين و بخش هاي مختلف پزشكي و اقتصادي و ... است خاطر نشان كرد: باي مسئولين و مردم با تعامل رد كنار يكديگر براي توسعه شهر گام بردارند تا پويايي و توسعه همه جانبه اتفاق افتد.

شهردار بهشهر در ادامه با اشاره به بودجه 170 ميليارد ريالي شهرداري در سال 92 گفت: به رغم مشكلات اقتصادي و كمبود نقدينگي، بیش از 200 ميليارد ريال وصولي در سال جاري داشتيم و در همين رابطه دو متمم بودجه در جهت اصلاح بودجه به روند بهتر داشتيم.

وي با بيان اينكه فضاي سرانه سبز هر شهروند بهشهري 5/7 متر است اظهار داشت: خوشبختانه در استان مازندران از شهرهاي سرآمد در بخش سرانه  فضاي سبز هستيم و اميدواريم زمينه حضور خيرين در امر ساخت و ساز پارك نيز در شهر فراهم شود.

آزموده گفت: خيرين مي توانند در امر پارك سازي نيز در كنار مدرسه و مسجد سازي بعنوان كار عام المنفعه وارد شده و پارك هاي چند منظوره داراي فضاي بازي، كتابخانه، نماز خانه، موزه و.... در بهشهر احداث شود.

شهردار بهشهر با اشاره به پروژه هاي مختلف اجرا شده در سال جاري اظهار داشت: سيل بند و احداث پل در محله هاي سيل گير، آسفالت معابر و كوچه و خيابان، كلنگ زني تله كابين، نهايي شدن ساخت كارخانه كمپوست و افتتاح آن در اوايل سال 93 با خريد ويندور هم زن، انتقال و تغيير مسير رودخانه و... از پروژه هاي سال جاري بود.

وي افزود: احداث پاركينگ طبقاتي، پروژه تفريحي توريستي  در كشتارگاه قديم، رينگ دوچرخه سواری در درياي چهارفصل، تكميل ساختمان اداري، آزاد سازي ساختمان باستاني و تاريخي شهرداري، ايجاد پارك بانوان، راه اندازي پارك موزه شهدا در پارك زيتون، راه اندازي سي ان جي شماره 2 و در دست ساخت بودن سي ان جي شماره 3 از پروژه هاي جديد ما براي سال آينده است.

کد خبر 2259200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha