۵ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۵۴

امینی در گفتگو با مهر:

نصب چادر مسافرتی در 17 پارک شیراز بلامانع است

نصب چادر مسافرتی در 17 پارک شیراز بلامانع است

شیراز - خبرگزاری مهر: معاون اجرایی شهردار شیراز گفت: 17 پارک در این کلانشهر برای نصب چادر مسافران نوروزی انتخاب شده است.

رمضان امینی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: امسال برای اولین بار است که اجازه نصب چادر در پارک آزادی شیراز به عنوان بزرگترین پارک داده نشده است.

وی بیان کرد: با این وجود به دلیل درخواست مسافران نوروزی برای اقامت در فضای آزاد تدابیری از سوی شهرداری شیراز برای این امر اتخاذ شده است.

معاون اجرایی شهردار شیراز گفت: بر این اساس 17 پارک در شهر شیراز برای نصب چادرهای مسافرتی در نظر گرفته شده که مسافران می توانند در این پارکها نسبت به دائر کردن چادر اقدام کنند.

وی اظهار داشت: تدابیر ویژه ای برای برقراری امنیت جانی شهروندان به منظور استفاده از وسایل گرمایشی اتخاذ شده و نیروهای آتش نشانی نیز در محل به منظور ارائه خدمات به شهروندان در صورت بروز مشکل مستقر شده اند.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون کمپینگهای مربوط به مسافران در شیراز بیان کرد: چهار کمپینگ بزرگ در شهر شیراز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده که ظرفیت یکی از این کمپینگها چهار هزار نفر است.

وی گفت: در این مدت ظرفیت این کمپینگها به طور کامل تکمیل شده و مکانهای دیگری نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی شهردار شیراز خاطر نشان کرد: علاوه بر این تعداد قابل توجهی سالن ورزشی مربوط به تربین بدنی و شهرداری شیراز نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده که در صورت نیاز از این سالنها نیز استفاده خواهد شد.

وی از راه اندازی چندین نمایشگاه عرضه صنایع دستی در شیراز خبر داد و گفت: در این راستا نیز تعدادی غرفه به منظور ارائه صنایع دستی شیراز در نظر گرفته شده و در نقاط مختلف شهر دائر شده است.

 

کد خبر 2260779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha