۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۶

عباس زاده به مهر خبر داد:

روزانه 1000 گردشگری از مقبره شمس تبریزی خوی بازدید می کند

روزانه 1000 گردشگری از مقبره شمس تبریزی خوی بازدید می کند

ارومیه – خبرگزاری مهر: دبیرستاد اجرایی خدمات سفر آذربایان غربی گفت: روزانه هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از مقبره شمس تبریزی در خوی دیدن می کنند.

مظفر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مقبره شمس تبریزی یکی از مهمترین آثار تاریخی استان به شمار می رود افزود: روزانه 1000 نفر از مقبره شمس تبریزی خوی و 50 نفر از موزه خوی  بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه در سه روز تعیطلات نوروزی بیش از 8 هزار و 147 نفر از موزه های استان بازدید کرده اند اظهار داشت: علت کمبود تعداد بازدیدکنندگان موزه خوی نسبت به مقبره شمس تبریزی نامناسب بودن مکان  و کمبود فضای داخلی موزه است. 

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل شورای اسلامی شهر، بتوان از بنای تاریخی ساختمان شهرداری خوی به عنوان کاخ موزه استفاده کرد.

عباس زاده همچنین از اسکان 22 هزار و 670 نفر در اقامتگاه های آذربایجان غربی طی سه روز تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: 1319 نفر در هتل ها، 1118 نفر در مهمان پذیرها و 1100 نفر در مهمانسراهای ادارات استان اسکان یافته اند.

آذربایجان غربی دارای یک هزار و 470 اثر، بنا و محوطه تاریخی است که سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور از این مکان ها بازدید می کنند.

کد خبر 2260957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha