۲۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۷

ستوان حسینی فر:

پلیس فرودگاه های گلستان هرگونه جاسازی مواد مخدر را به راحتی کشف می کنند

پلیس فرودگاه های گلستان هرگونه جاسازی مواد مخدر را به راحتی کشف می کنند

گرگان - خبرگزاری مهر: پلیس مواد مخدر استان گلستان گفت: پلیس فرودگاههای استان بسیار مجرب و چیره دست هستند و هرگونه جاسازی مواد مخدر را به راحتی کشف می کنند؛ بهتر است آن دسته از زائران که مشکل اعتیاد دارند قبل از سفر، این مشکل را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ستوان سید حسن حسینی فر ظهر یکشنبه در همایش متمرکز زائران عمره شهرستان گرگان با اعلام خبر فوق افزود: تمامی این اقدامات پلیس فرودگاه برای صیانت از زائران انجام می شود زیرا به فرض محال که فرد موفق به انتقال مواد مخدر به کشور عربستان شود، امکانات فنی آنها به یقیین مواد را کشف کرده و مشکلاتی زیادی را برای زائر به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: گرفتن مواد مخدر از زائر در کشور عربستان طبق قوانین و مقررات این کشور، از یک تا 10 سال حبس خواهد داشت و در صورت اثبات اعتیاد زائر در آن کشور طبق قانون 2 سال زندانی خواهد داشت که به تبع زائر در شرایط بدی قرار خواهد گرفت.

ستوان حسینی فر تصریح کرد: در سالهای قبل 2 مورد کشف مواد مخدر از زائران ایرانی در کشور عربستان را داشتیم که به دلیل شرایط نامناسب زندان به مرگ این افراد منتهی شد.

پلیس مواد مخدر استان در خاتمه تاکید کرد: سختگیری پلیس فرودگاه و تذکرات حج و زیارت و مدیران کاروان به جهت صیانت از زائران و حفظ آبروی کشور است به همین جهت آن دسته از زائران که تاکنون فکر حمل مواد مخدر را داشتند بهتر است اکنون از انجام این عمل منصرف شوند که تبعات سنگینی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 2269904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha