۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۵۵

بهشتی خواستار شد؛

نظارت و کنترل بر کیفیت پخت نان اردبیل باید افزایش یابد

نظارت و کنترل بر کیفیت پخت نان اردبیل باید افزایش یابد

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل خواستار افزایش کنترل و نظارت دستگاه های متولی بر روند توزیع آرد و کیفیت پخت نان در این استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر بهشتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات کیفیت آرد و نان استان اردبیل اضافه کرد: پیگیری مشکلات و تشدید نظارت و کنترل بر امور آرد و نان مهمترین راهکار در ارتقاء کیفی نان های ارائه شده به شهروندان اردبیلی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در تولید و عرضه کیفی نان به عنوان غذای اصلی سفره های مردم دقت صورت گیرد، یادآور شد: باید نظارت و کنترل از سوی نهادهای اجرایی و نظارتی در نحوه پخت و پز و کم و کیف نان تولیدی و توزیع آن از نانوایان به صورت جدی دنبال شود.

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل افزود: برای رعایت حقوق مردم و تهیه نان مناسب و با کیفیت باید تمام دستگاه های مرتبط در امر تولید و توزیع نان از مبدا تا پخت نان در تمام فرایند کاری به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کرده و با برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش مشکلات در این حوزه گام های موثرتری بردارند.


وی آموزش متصدیان نانوایی را در کیفیت پخت و پز نان تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: ساماندهی اتحادیه نانوایی و واقعی کردن قیمت های انواع نان تولیدی در استان از دیگر عواملی است که در ارتقاء کیفی نان عرضه شده می تواند موثر باشد.

بهشتی متذکر شد: با توجه به این که آموزش نقش مهم و تعیین کننده در بهبود و ارتقای کیفیت نان را دارد، با برگزاری دوره های تئوری و عملی آموزش مهارت های پخت نان در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی استان و تولید نان بهداشتی، سالم مطابق ذائقه و سلیقه های مردم صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان و نظارت و کنترل به عنوان ارهرم های کیفی سازی آرد و نان در استان، از دستگا های متولی خواست تا با افزایش بازدید از نانوایی ها بر روند توزیع آرد، پخت نان و عرضه آن نظارت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 2270796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha