۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۱۸

عبدالملکی:

افزایش قیمت ها قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها غیر قانونی و ممنوع است

افزایش قیمت ها قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها غیر قانونی و ممنوع است

نهاوند - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه در روزهای آینده واحدهای صنفی،خدماتی، توزیعی و تولیدی قبل از اجرای هدفمندی یارانه حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان نهاوند در فرمانداری اظهار داشت: دولت در روزهای آینده مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را اجرا می کند لذا مسئولان باید با تمام وجود و سعی و تلاش نظارت کنند تا از افزایش قیمت کاذب کالاهای مورد نیاز مردم جلوگیری کنند.

عبدالملکی گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها حامل های انرژی با افزایش قیمت روبرو هستند اما این دلیل نمی شود که فروشندگان سرخود و بدون اجازه دولت به بهانه گران شدن حامل های انرژی کالاهای خود را گران کنند.

وی اظهار داشت: افزایش قیمت ها بر اساس نقش و تأثیر واحدها و مراکز تولیدی و خدماتی و توزیعی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها مشخص می شود و تمام قیمت های جدید از طرف دولت اعلام می شود در غیر این صورت هر گونه گران فروشی خلاف قانون و بدون مجوز است که باید با آن برخورد قاطع شود.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: مسئولان مربوطه باید با افزایش اکیب های بازرسی و نظارت در سطح شهرستان نهاوند بر روی واحدهایی که کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می کنند از هر گونه گران فروشی، احتکار و یا عدم عرضه کالا جلوگیری کنند.

امامعلی عبدالملکی بیان داشت: دولت قصد دارد با اجرای هدفمندی یارانه ها با یک شیب ملایم که فشاری بر روی خانواده ها ایجاد نکند قیمت بعضی از کالاها و اجناس را 25 درصد افزایش دهد که تمام تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شده است.

عبدالملکی ادامه داد: با تأکید و دستور رئیس جمهور تا اطلاع بعدي هيچ گونه افزايشي در قيمت ها ايجاد نخواهد شد و در اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها با عزم دولت هيچ مشکلي وجود نخواهد داشت و اين مرحله نيز به طور قانوني و رسمي اجرا خواهد شد.

کد خبر 2275438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha