۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

حجت الاسلام احمدزاده:

مذاکره کنندگان هسته ای زیر بار دیدگاه های زورمندانه غرب نروند

مذاکره کنندگان هسته ای زیر بار دیدگاه های زورمندانه غرب نروند

مانه و سملقان- خبرگزاری مهر: امام جمعه آشخانه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید خود را در خط مقدم دفاع از استقلال، شرف و عزت ایرانیان بداند و هرگز زیر بار دیدگاه های زورمندانه غرب نرود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان که در محل مسجد جامع شهر آشخانه برگزار شد، با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری پس از بازدید از پیشرفت های جمهوری اسلامی در صنعت هوافضای کشور ابراز رضایت کردند و فرمودند: باید بدانیم ما می توانیم، هنوز برخی نمی دانند که ما می توانیم؛ متاسفانه در برخی از بخش ها مدیران ما این پیام را درک نمی کنند.

وی اضافه کرد: درک این پیام خیلی دشوار نیست، هوش و ذکاوت ایرانی همراه با سرمایه های مادی و معنوی و نبوغ اسلامی جوانان ما هر غیرممکنی را ممکن می کند.

به گفته حجت الاسلام احمدزاده ما در رفع نیازهای علمی، فنی، دفاعی، اقتصادی و ... باید کرکره نگاه به بیرون را به پایین بکشیم و آستین همت بالا بزنیم و همه چیز را با تولید بومی تجربه کنیم.

وی عنوان کرد: امروز صنعت هسته ای نظام جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی است که محصول شجاعت، علم و تجربه دانشمندان جوان است و پاسداری از این صنعت، پاسداری از استقلال و عزت ایرانیان به شمار می رود.

به گفته حجت الاسلام احمدزاده تیم مذاکره کننده هسته ای کشور می باید خود را در خط مقدم دفاع از استقلال، عزت و شرف ایرانیان بداند و هرگز زیر بار دیدگاه های زورمندانه کشورهای غربی نرود.

کد خبر 2292265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha