۲ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۸

جلال پور مطرح کرد:

فضای کشور برای رشد اقتصادی و سرمایه گذاری امیدوار کننده است

 فضای کشور برای رشد اقتصادی و سرمایه گذاری امیدوار کننده است

یاسوج – خبرگزاری مهر: نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فضای کنونی کشور برای رشد و توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری را مطلوب و امیدوار کننده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جلال پور بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: بر اثر تحریم ها و سوء مدیریت طی سال های اخیر، بخش خصوصی کشور بسیار صدمه دیده است.

وی بیان کرد: فعالان اقتصادی در این سالها شرایط شکننده ای داشتند و امروز باید برای فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری پشتیبانی و حمایت شوند.

جلال پور تصریح کرد: بسیاری از بنگاههای اقتصادی بر اثر فشار تحریم، سوء تدبیر و تصمیمات غلط گذشته، امروز وضعیت خوبی ندارند و برخی نتوانستند تسهیلات خود را پرداخت کنند.

وی بر حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: باید با پشتیبانی مسئولان مشکلات بخش خصوصی مرتفع شود.

جلال پور با بیان اینکه سرمایه گذاری منجر به ایجاد اشتغال می شود، گفت: بخش خصوصی که در فضای سالم کار می کند باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه به نهادهای مدنی در کشور توجه نشده است، بیان داشت: در دو سال پایان دولت دهم، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت ممنوع شد و به استانداران دستور دادند این شورا برگزار نشود.

وی در پایان از حمایتهای آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان تقدیر کرد.


 

کد خبر 2296987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha