۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۱۳

در این هفته/

2000 قبض جریمه به نشانی رانندگان سیستان و بلوچستان ارسال می شود

2000 قبض جریمه به نشانی رانندگان سیستان و بلوچستان ارسال می شود

زاهدان-خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تعداد دو هزار قبض تخلف رانندگی که توسط دوربین های کنترل نامحسوس پلیس راهور ثبت و صادر شده است در هفته جاری به نشانی مالکان خودرو های متخلف در استان ارسال می شود.

سرهنگ ایوب شرافتی در گفتگو با مهر اظهار داشت: مالکان خودرو هایی  که در محور های شمالی استان دارای تخلف ثبت شده هستند در هفته جاری قبوض تخلف خود را دریافت می کنند.

وی ابراز داشت: تعداد 7 دوربین کنترل نامحسوس سرعت متوسطه و همچنین تعداد سه دوربین ثبت سرعت لحظه ای در محور های شمالی استان با هدف کاهش تصادفات و شناسایی رانندگان خاطی فعال است که تخلفات به ثبت رسیده توسط این تجهیزات پس از ارجاع به پلیس راهور ناجا  و صدور قبض به نشانی مالکان خودرو ها ارسال می شود.

وی در خصوص فرایند ثبت تخلفات بیان داشت: در محور های شمالی استان و در مبادی ورودی و خروجی پلاک خودرو های عبوری توسط دوربین های کنترل نامحسوس سرعت متوسطه ثبت و بر اساس مسافت و زمان رسیدن به ایستگاه بعدی مورد محاسبه قرار می گیرد و لذا خودروهایی که زودتر از زمان تعیین شده به پاسگاه بعدی برسند مشمول اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

شرافتی افزود: در محور های شمالی استان همچنین تعداد 3 دوربین ثبت لحظه ای مستقر شده است که سرعت خودرو های عبوری و بیش از سرعت مطمئنه را ثبت و به منظور اعمال قانون به پلیس راهور ناجا و دایره اجرائیات ارسال می کند.

فرمانده پلیس راه شمال استان بخش عمده ای از تصادفات در محور های استان را ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین تردد لجام گسیخته خودرو های حامل قاچاق سوخت و انسان عنوان کرد.

کد خبر 2305744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha